een site waar je je foto's op kan zetten maar ik snap zelf niks van die site daarom gebruik ik een andere mischien dat iemand anders je beter kan helpen..
Ik heb zo mijn best moeten doen om niet in lachen uit te barsten.. Op de foto's is niet te zien dat de ballenbak ook voorzien was van een wit kleurtje. Wat een troep om op te ruimen is die sudocreme zeg ! Groetjes Monique
Ja ik heb ook zo'n boefje, regelmatig een sudocreme monsterje in huis en ook als ze s'middags lekker heeft geslapen, gaat ze nog even de kamer overhoop halen! Heerlijk toch, moet er ook vreselijk om lachen hoor elke keer, het hoort er toch bij! Ik ga ff kijken hoe ik een foto moet plaatsen echt geen idee hoe dat moet!
Je mag het zeggen hoor HeidiS De link om foto's te posten = www.imageshack.us En als dat gedaan is moet je de onderste link hebben: Direct link to image en die link moet je dan in je berichtje plaatsen met [ img] ervoor en [ /img] erachter, en dan zonder de spaties in de img tags.
Schitterend! Wat een geweldige foto's... ik lach me ziek hier... Hopelijk mogen wij ooit hier in huis zo'n boeffie verwelkomen! Groetjes, Josien
geweldig al die kleine boefjes! Ik heb me helemaal rot gelachen! Blijf posten mama's! (mijn tijd komt hopelijk nog!)
mooie foto's meiden haha, prachtig om te zien en blij dat ik niet de enigste ben met een boefje zal morgen eens gaan rommelen in de foto's, moet vast nog ergens een boeven-foto tussen zitten want hij haalt wel meer streken uit, heerlijk he
En dit is mijn blanke negertje oftewel het sudocreme monstertje hihi! Der haar voelde helemaal eng aan whaha, lachen toch!