hallo dames, ik heb net bij de h&m een wiite katoenen broek gekocht voor de zwangerschap. heb geen zin om tot juni in jeans te lopen. nu schijnt deze broek erg door,wat doen jullie onder zo'n broek aan. heb weleens wat gehoord over en rode string,zou ook niet doorschijnen,maar dat is meer wat voor als je echt strakke billen hebt lijkt me.... EEn witte boxer??? helluuuuuuup groetjes petra
Huidskleur string, tip, bij de HEMA hebben ze die (ook nog zacht materiaal, vind ik meestal wel prettig
Ik ga toch altijd voor huidskleurig (string). Een rode string zie je (bij mij) idd ook niet, maar een boxer weer wel (is ook veel meer stof natuurlijk). Zwart zou ik al helemaal niet doen nee. En wit zie je ook heel goed.
oke,bedankt dames. het wordt alleen geen string,heb ik normaal wel aan,maar onder zo'n broek krijg je echt van de schudde billen. zie je met dit weer vaak op straat,mensen met een beetje minder strakke billen(ik ook) die een string onder een losse witte broek dragen,vindt ik er echt niet uitzien,en met een beetje pech kruipt die broek nog tussen je billen....nee,ik hou het op een boxer. groetjes peet
Een huidskleurige oma onderbroek (je weet wel zo'n 1 met half lange pijpen) Het ziet er niet uit, maar je ziet echt niets zitten door de broek heen. En als je niet voor lul wilt lopen voor je vriend, dan een huiskleurige boxer/hipster/string.
of zo'n boxer wat net geen string is en ook net geen boxer...ik weet ff niet hoe ze die noemen en dan huidkleurig
Een boxer onder een doorschijnende broek is echt NOT done! Daar moet je echt een string onder aan. Huidskleurig, wit of rood!
Een huidskleurige boxer kan wel hoor. Bij de Hema heb je van die naadloze,die zie je echt niet zitten hoor.
Ik zou zeggen: een echte Noppies zwangerschapsonderbroek, in huidskleur. Die zitten heerlijk (lijkt me belangrijk als je zwanger bent!) en je ziet em niet.