Oh ja en sokken. Vooral de boomer vind ze erg leuk. Maar onze stafford soms ook Ook hier heeft de bench al eens helemaal vol met sokken gelegen omdat madammetje (boomer) de hele wasmand (met haast alleen sokken) had leeggeroofd
ahhh wat een boef!... zo leuk om te lezen!... wij gaan over 3 weekjes kijken bij een nestje met bulletjes!...
nikster laat je niet ontmoedigen door mijn verhalen hoor het is zo'n schatje!!! als L. de fles kreeg moest ze er altijd bij liggen.. dan ging ze slapen, maakt het ook niet stuk, maar vind ze gewoon leuk denk ik momenteel zoekt ze opnieuw de grenzen op.. kijken hoever ze mag gaan.. gelukkig maar eens per half jaar maar wel onwijs vervelend haha..
hoi, wat hebben jullie voor een bull?? wij hebben een engelsche bull,en zoals ik het bij jou lees,herken ik er veel van de onze in terug. groetjes peet
haha geweldig he die beestjes Hebben een Bull Terriër... zo'n scheetje haha.. momenteel ligt ze te zonnen in de vensterbank raar beest
gut ik moet eerst leren lezen.. volgens mij hier een engelse geen idee eigenlijk, ik was er niet bij toen manlief m kochtte