Volgens mij zit ze sinds gister er in. Dramatisch huilen als iets niet mag, niet zelf in slaap kunnen vallen overdag en snachts pfff.., ze word wakker en wil vervolgens niet meer in eigen bed slapen. Herkenbaar voor sommige?
Zoontje is 13 maand, en wanneer wij nee zeggen is het ook dramatisch huilen...Handjes in zijn mond, oogjes stijf dicht en nep huilen noem ik het maar. Soms stopt ie, kijkt ie mij met 1 oog aan (!) en gaat dan weer verder. Heel apart, ik moet me echt inhouden af en toe om niet hard te lachen. Ja, wat doe je eraan. Is het uit testen> denk ik wel.
Hier een die zich heel theatraal achterover laat vallen, net alsof hij een appelflauwte krijgt. Hahaha, doe hem dan maar even na en dan is het meestal wel over.
Oh dat achter over vallen ken ik! Moet er soms ook wel om lachen hoor! Het nadeel hier is alleen als ze moe is en ze mag iets niet gaat ze bijten. En dat vind ik wel lastig om mee om te gaan!
Hier was het een verschrikkelijke sprong, heeft ruim een week geduurd, terwijl hij er anders geen last van heeft! Sterkte in ieder geval!
Heel herkenbaar... Hier ook een knulletje die zich nu bij het minste of geringste achterover gooit en heel theatraal gaat huilen als hij iets niet mag of krijgt. Als hij nu moe is wordt hij echt een klein duiveltje. Hopen dat het sprongetje snel over is, want zo ken ik hem helemaal niet.
Hier echt helemaal geen last van gehad... Heb die sprong echt niet opgemerkt alleen dat hij iets sneller stond te huilen zonder aanleiding. Verder gewoon prima geslapen en ook geen driftbuien of wat dan ook.