Ze is eind februari jarig en ik heb echt geen idee wat te geven. Ik wil niet zoiets afgezaagds als verzogingsprodukten, of high tea want daar is ze het type niet voor. Ik wil iets geven en het budget is niet al te hoog. Hebben jullie een origineel idee? Geen doe dingen aub. Een mand met lokale producten hebben we al een keer gegeven.
een mooie grote canvas foto van de kleinkinderen misschien vind ze dat leuk of een mooie mok met een foto van de kleinkinderen en dan voor de liefste oma
Voor de laatste verjaardag van mijn schoonmoeder heb ik een fotoalbum gemaakt bij de Hema, ze was er erg blij mee. Mijn moeder heb ik eens een mok cadeau gedaan met een foto van mijn zoon en mijn neefje, vond ze ook erg leuk. Edit: bij de kruidvat geven ze momenteel korting.
Misschien is het een idee om dan te vertellen wat voor type ze wèl is? Dan is het meedenken iets makkelijker. Wat doet ze in haar vrije tijd? Vind ze het leuk om te shoppen, koken, sporten etc.
Op alles nee. Ze is gek op haar kleinkinderen. En op koopjes. Voor de rest vind ze het leuk om dekhuis en tuin op te fleuren. Ze is net verhuisd en alles is nu perfect naar dr zin. Het is zo moeilijk.
Koffie of theepakket van simon levelt oid? Likeurtje? Gezelschapsspel? Boek / boekenbon? Abonnement op tijdschrift of tijdschriftenbon?
Tijdschriftenbon met een tijdschrift erbij ( iets voor de tuin...) Bloemenbon voor een paar keer bloemen met een bos bloemen erbij ( of van het tuincentrum)
Inderdaad een bon van het tuincentrum, of een bon van een leuke (woon)winkel bij jullie in de buurt. Een goed boek, een bon voor tijdschriften, een zelfgemaakt cadeau van de kleinkinderen, of bijv. een fotoshoot met haar en de (klein)kinderen.
Ik zou inderdaad voor tuincentrum bon gaan met een potje met voorjaarsbollen erin. Hyacint of narcissen. Potje kun je laten beschilderen door de kinderen.
Goed dat je dit opent ik lees even mee schoon mama is morgen jarig en heb nog niks Ik zat inderdaad aan iets te denken dat de kleine maakt bloempot schilderen zie ik al hier Nog meer in die trant?
Dat is ook een leuk idee idd, een leuke pot of iets dergelijks laten beschilderen door je kinderen en dan iets leuks qua bloemetjes voor erin. Kan ze het leuk in de tuin of in huis neerzetten en heeft ze een leuk iets van haar kleinkinderen.
Geen idee of ze van chocolade houd Maar op verschillende sites kan je een foto op chocolade laten drukken
Wij hebben vorig jaar scentchips cadeau gegeven aan sm.. Een brander en een doosje met de scentchips. Vond ze erg leuk.
Houdt ze van thee? (drinkt ze geregeld thee bedoel ik) Dan zou je een Oma mok van Blond kunnen kopen, en dan haar favoriete thee.. en dan over alle labeltjes van de theezakjes een fotootje plakken van je kids (dus verkleinen en dan uitprinten en over de labels plakken).
Of een tuincentrum bon met daarbij een beschilderd vogelhuisje door de kids (vd action bijvoorbeeld)....
Bloempotje beschilderen is leuk.of leuk schaaltje beschilderen en daar wat lekkers in doen. Theekistje beschilderen. Als de kinderen nog klein zijn of omdat het zo leuk is met vinger een afdruk maken met rode verf en pootjes en kopje tekenen en stiphes op het lijf en je hebt leuke lieveheersbeestjes.