Boek oei ik groei, 10 sprongen beschreven. Hij is nog in perfecte staat. Vraagprijs is 10 euro, het boek kan worden opgehaald in Oldenzaal. Verzenden kan ook. Groetjes, Leonie ( de zus van Lima84 )
In perfecte staat: boek Opperdepop van Albert Heijn. Er staan erg veel leuke recepten in voor baby's en peuters. Doe een leuk bod en hij kan worden opgehaald in Oldenzaal maar verzenden is ook geen probleem. Groetjes Leonie ( de zus van Lima84 )
Aangeboden: V-Tech Boogiebal incl. batterijen, in perfecte staat 1-2-3 Rainforest muzikale gym van Fisher Price Chicco dj-walker loopstoel, gekocht in 2008, superding! Doe een leuk bod! Groetjes, Leonie ( zus van Lima84 )
Donkerblauw bobike fietsstoeltje en windscherm voor met nieuwe bekleding. Incl. beverstigingmateriaal. Doe een leuk bod en hij kan worden afgehaald in Oldenzaal. Groetjes Leonie ( zus van Lima84 )
Mooie zwarte Quinny Speedi XL. Erg fijne wagen en veel plezier van gehad. Er zit een reiswieg bij met matrasje, regenhoezen en een voetenzak voor de wandelwagen. Ook de adapters voor de maxicosi zitten erbij. Natuurlijk hij is gebruikt en we hebben er veel plezier van gehad. De wagen is dus niet nieuw meer maar hij voldoet nog super! Groetjes Leonie ( de zus van Lima84 )
Misschien handig om er even een foto bij te plaatsen denk dat je dan wat meer reacties krijgt! Is maar even een tip!
Nee op het moment niet, camera is defect. Je kunt op marktplaats wel zoeken, heb ik ze ook op staan. Kun je zoeken op Oldenzaal.
I know :d Maar mijn camera is defect Krijg als het goed is volgende week een andere camera. Je kunt eventueel ook wel fotos op marktplaats vinden van de wagen.