eigenlijk is me vraag heel simpel... heeft iemand dit boek, gelezen, gekocht of wat dan ook? en wat zijn je ervaringen... ik denk erover om dit boek te kopen maar het kost 17 euro en vind het zonde als het een waardeloos boek is... roept u maar...
Ik heb dat boek niet gelezen of aangeschaft, maar ik heb wel het boek Veilig Bevallen gelezen. Het is geschreven door de verloskundigen Beatrijs Smulders en Mariel Croon.
anniek, waar is dat boek eigenlijk te koop dan? ik heb er maanden geleden eens naar gezocht en het was toen nergens leverbaar. ook veilig bevallen van beatrijs smulders was toen nergens leverbaar. eigenlijk ben ik zelf ook op zoek naar een boek dat goed voorbereid op de weeen en de bevalling, en een hoop informatie geeft (ik ben niet naar een of andere cursus geweest maar ben soms toch wel bang dat ik iets gemist heb aan informatie hihi) dus..... wie heeft goeie boekentips?
ik zie dat er in november 2006 een herdruk gedaan is, schijnt nu inderdaad weer leverbaar te zijn ja dusss ik ben net als anniek erg nieuwsgierig wie het boek gelezen heeft, en of je het de moeite waard vond?
Hallo dames, Bij mijn zwangerschapscursus (cesar) hebben we uit dit boek gewertk, een erg leuk boek moet ik zeggen, met af en toe ook eens een grapje. Zeker een boek waar je man/ vriend ook wel mee om kan gaan... Veel plezier ermee! Groetjes Lisette
ik heb wel eens wat gelezen van de bieb, en een paar jaar geleden had je dat programma de bevalling. maar ik heb eigenlijk niets aan boekjes enzo gehad. ik geloof niet dat iets mij had kunnen voorbereiden op de bevalling. maar ja, mijn bevalling was er ook niet een uit een boekje, ik bedoel je ziet nergens iets terug over bevallen binnen een uur
ik heb niet aan zwangerschapsgym gedaan, maar ik had wel dit boek van iemand te leen gekregen. Toen mijn weeën aan de gang waren heeft mijn vriend het boek erbij gepakt en hebben we dat samen gelezen. Het heeft me erg goed geholpen. Goed boek! Kopen man! Kopen kopen kopen!
Ik heb het ook gelezen. Wat een belachelijk boek. Ik sta er eigenlijk wel hel laconiek tegenover tegen de weeen. Nou wat ze in dat boek uitkramen. Zonde van je geld. Ga gewoon op je gevoel af en dan komt het echt wel goed.
Ik heb m laatst besteld bij Bol, mijn verloskundige raadde me deze of die van Beatrijs Smulders aan, omdat ik verder ook niks aan cursus ofzo gedaan heb. Ik heb het boek nu half gelezen, maar ik zal het nog wel een keer lezen als ik het uit heb denk ik. Geen idee eigenlijk wat ik er van vind
Mijn nicht heeft sit boek ook, en had het er toevallig vorige week met haar over. Ik kan het boek van haar lenen... Zie nog wel dat de meningen behoorlijk verdeeld zijn over dit boek
ik ben een erg nuchtr typ geloof mij maar ik vond dit boek dus wel goed. Er staat precies wat er tijdens ene wee gebeurd en waar de pijn vandaan komt. Ook staan er tekeningen bij zodat je ziet wat ze bedoelen en over welke spieren ze het hebben. Ik heb het helemaal gelezen en ga het deze keer weer doen. Je weet goed wat er aan de hand is en ik wist dat ik met elke wee een stuk dichter bij de bevalling kwam. Ik zou het dus wel aanraden.
is het nog nuttig om naast duik in je weeen dat boek van Smulders te lezen, of dekt duik in je weeen de lading ook wel?
Ik heb het boek van Beatrijs Smulders, veilig bevallen, aangeschaft en ben het nu aan het lezen. Ik vind het een fijn boek om te lezen in ider geval. Ik heb wel het gevoel dat ik me zo enigzins kan voorbereiden maar pas als ik bevallen ben kan ik echt zeggen of het goed geweest is denk ik
Mijn schoonzusje heeft het boek gelezen en zij zegt er wel veel aan gehad te hebben. Ik heb het nou liggen en ben ook van plan omm te gaan lezen.... Succes ermee Liefs Sandra
Ook ik heb Veilig bevallen gelezen en vind het prettig dat ik deze info heb. Zou het je zeker aanraden. Waarom kijk je niet eens bij de bieb? Hoef je geen boek aan te schaffen en kun je toch lezen.
ik had al eerder gereageerd.. Ik heb het boek vantevoren geprobeerd te lezen, maar werd er ook melig van dus niet echt goed gelezen. Ik had er pas wat aan toen de weeën begonnen en heftiger werden. Ik raakte in paniek en mijn vriend las toen het boek voor. daarna ging het prima! Ik heb er echt heel veel aan gehad!