echt een geweldig boek..! je moet je zelf er wel inleven...maar wat een verhaal ! heb hem zaterdagavond voor sluitingstijd net nog ff gekocht , dacht al een tijdje , DAT boek moet ik hebben , niet dat ik het zelf hem meegemaakt , gelukkig was ik niet ''zo'n '' meisje.. maar ik kan er wel in vinden als puber zijnde..(ben inmiddels 24 hoor , hahaha) maar echt een aanrader !! ga v/d week nog het vervolg ophalen van haar moeder.. nog meer mensen die hem gelezen hebben ?
Dat boek heb ik ook gelezen , maar ik moet zeggen dat ik mij af en toe best ergerde op het meisje , zo naief maar was zeker wel de moeite waard om te lezen .. vervolg wil ik ook nog halen binnenkort ..
Ik zag er vanmorgen iemand mee in de trein. Lijkt me niks voor mij. Ik kan me snel ergeren aan domme of naïeve mensen, of mensen zonder ruggengraat
ja maar het is wel de realiteit ! het verhaal... meisjes zijn steeds vroeger ''erbij'' willen snel volwassen worden...
boek wil ik al heel lang kopen, maar nooit gedaan ivm bezuinigingen. maar is het een echte aanrader of niet het boek?
Ik vond het een aanrader. Heb ook het 2de boek van haar gelezen, die heet Bindi. Ze is dan in India om alles weer op de rit te krijgen.
Ik vind het ook echt een goed boek.. En helaas de realiteit.. Oké ze is naïef misschien, maar dat is denk ik de leeftijd.. En als je er eenmaal inzit kom je er moeilijk uit..
Ik heb hem ook gelezen. En misschien makkelijk gezegd, maar ik snap niet dat je in zoiets kan trappen. Wel een indrukwekkend verhaal, goed om te lezen.
nee!! ik bewaar hem voor mijn dochter! die moet hem lezen als ze er de leeftijd voor heeft! Wat een boek zeg en wat een verhaal pfffffff. Heb het boek in een paar avonden uitgelezen en kon mezelf er de dagen die erna kwamen maar niet los van krijgen. Heb ook het boek van haar moeder (ik stond laast voor een poppenkraam) en het 2de boek van maria gelezen. Echt allemaal mooie boeken maar toch blijven deel 1 en het boek van de moeder mij het meeste bij!
Ik heb alleen deel 1 gelezen, was toen met zwangerschapsverlof. mooi boek. Ik wil ook de andere 2 delen gaan lezen maar vind er de tijd niet voor nu met Shayden haha
Ik vond het ook een geweldig boek! Haar moeder heeft ook een boek geschreven over die tijd, dat vond ik ook een goed boek! Dan lees je wat meer over hoe de tijd erna een beetje ging. Maar er zitten ook verschillen in. In het boek 'echte mannen eten geen kaas' heeft ze het bijv. over een zusje. In 'ik stond laatst voor een poppenkraam' blijkt dat ze 2 broertjes heeft. Die heeft ze in haar eigen boek niet genoemd omdat ze haar broertjes wilde beschermen (vond ik dan weer een beetje vaag maar oke)
Ik ben lid van de bibliotheek en zocht net online of dat boek beschikbaar is in 1 van de filialen, maar alle exemplaren zijn gereserveerd of uitgeleend !!! Maar anyway, je kunt hem dus ook lenen
Naief... mmmm ligt eraan... Meiden waar ik mee werk, LVG/LVB beperkt, zijn dus vaak slachtoffer van loverboys, of worden makkelijk lovergirls (ronselen andere meiden onder druk van de jongen).. En ja, deze meiden hebben dus een minder hoog IQ icm meerdere problemen die je dus niet van de buitenkant ziet, maar o zo kwetsbaar zijn.. voorbeeldje van vertrouwen: er woont bij ons een meisje, sinds 2 weken, die heeft met 2 andere clienten nu al een 'beste-vriendinnen' band.. Yeah right zullen de meeste van jullie denken, dat kan niet, maar dat is dus wel hoe zij het voelt en dus ook naar gedraagt in deze 'vriendschap'...
Kun je wel zeggen dat je je ergert aan de naiviteit van het meisje in het boek. Maar kijk eens in real life om je heen. Is niet het meerendeel van alle "jonge" tienermeisjes naief, goedgelovig en te snel met het vertrouwen van iemand? En is dat niet al heel lang zo? Bovendien word het steeds extremer. Komt op mij over dat dit boek dus gewoon de werkelijkheid afbeeld...kortom, zoals het is!