Wie weet een goed boek? Is dat boek van Jo Frost eigenlijk een goede? EHBO bij opvoeden heet het. groetjes
Ik vind Jo Frost echt vreselijk... Goede boeken vind ik: How2talk2kids en Opvoeden zonder straffen en belonen.
Hier ook een how2talk2kids fan! Nu ook het vervolg aangeschaft broers en zussen zonder rivaliteit de tweede onderweg
Het ligt er denk net aan wat je eigen visie is op opvoeden... Ben je van mening dat af en toe een time-out prima is, dan heb je wellicht wat aan het boek van Jo Frost. Ben je meer van de 'neutrale' opvoeding zonder straffen en belonen, tja dan zul je dat boek inderdaad vreselijk vinden. Geen tips overigens voor goede boeken.
Ik heb boeken bij de bieb gehaald, jo frost en "lastige kinderen, heb jij even geluk" Die laatste gaat juist om het loslaten van opvoeden. Ik ben met de laatste bezig en vind het een erg fijn boek. Jo frost ga ik ook nog lezen voor de praktische dingen.
Ik hoor vriendinnen en kennissen vaak vol lof over het boek 'En als we nou weer eens gewoon gingen opvoeden' bol.com | En Als We Nou Weer Eens Gewoon Gingen Opvoeden, Gitty Feddema & Aletta...
Dank jullie, ik zal eens kijken wat het beste bij mij past. Het principe van helemaal nooit straffen vind ik wat hypocriet, ik zal er wel tussenin zitten. Wil niet zeggen dat ik how 2 talk to kids geen goed boek zou vinden, waarschijnlijk juist wel.