Nu ik met griep op de bank lig heb ik alle tijd om uren te surfen op het internet naar de perfecte oplossing! Met de Eetmeter van het voedingscentrum kom ik al een heel eind, maar een boek waardoor je andere inzichten zou krijgen is natuurlijk altijd leuk. Maar is dat ook zo? Mijn vraag is dus: wie kent het boek en wat vinden we er van?
Hier ook het boek. Ik vind hem niet fijn lezen! Rommelige lay-out en chaotisch. En er staat verder niets in wat je zelf ook niet kan bedenken. Gewoon gezond eten.
Er valt ook weinig te vertellen over het geheim van slank zijn.... Gewoon gezond en met mate eten icm voldoende beweging. Meer hoeft er niet in het boek te staan
Ik vond het wel fijn. Zeker in combinatie met de Facebook workshop. Het heeft mij absoluut geholpen. Máár ik heb geen overgewicht en wilde met name anders omgaan met eten en mijn spijsvertering weer op gang brengen.
Ik heb hem vorig jaar ofzo gekocht via marktplaats, gelezen, en een week later weer verkocht. Inderdaad niks nieuws. Wel goed om het door te lezen en alles op een rijtje gezet te krijgen, maar voor mij was het niet echt heel nuttig omdat ik alles zelf al had bedacht wat er in staat.