Wie weet er een goede matterende bbcream? Voor de gemengde tot vette huid dus... Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ben het zat om elke dag dagcreme en foundation op te doen, dus kwam ik op bbcream. Heb nu die van nivea, maar daar glim ik naar mijn idee te veel mee. Prijsklasse: tot 30, dat dan weer wel
Ik bestel zelf altijd bb cream via ebay en ben hier erg tevreden over.Hij is niet vet,niet te donker(past zich aan je huidskleur aan)en niet duur. Hij heet Lioele beyond the solution.Bestaat ook in een variant met factor,dan is hij wat duurder.
die van nivea en garnier vind ik vreselijk trouwens,veel te vettig en niet dekkend.Bovenstaande dekt ook goed zonder maskerachtig te zijn(en nee,ik heb geen aandelen,haha)
Ik blijf sowieso glimmen, wat voor BB cream/foundation dan ook, zelfs de duren merken a 55, ik gebruik dus gewoon matterende poeder Je hebt bijv voor 2-3 al matterende poeder van bijv essence of catrice die kleurloos is. Gewoon aanbrengen met een grote poederkwast en klaar
Nee die dekt geen porien. Maar bij douglas verkopen ze iets wat wel de porien dekt. Kwa prijs viel dat ook mee.
De cc cream van clinique is inderdaad goed, maar niet bepaald matterend Gewoon even afpoederen, als je een vette huid hebt zal je dat toch altijd moeten doen! Er zijn zoooveel producten tegen een vette huid, maar halverwege de dag zal je hoe dan ook wel eventjes de glans moeten weghalen met wat poeder. hiervoor is de blot powder vam mac cosmetics heel fijn, meteen weer mat maar niet poederig. Hoe vaak je ook bijwerkt!
Ik heb veel schik met de bb cream van maybeline. Ik meng wel de twee kleuren zelf in een potje omdat ik er precies tussenin val met de kleur. Heb ook een vette huid vooral neus, voorhoofd en jukbeenderen. Gaat goed. Wel even de tijd geven om in te trekken want na het aanbrengen oogt het wel wat vettig door de creme die erin zit natuurlijk.
Hier glimt niks als ik de cc Cream van Clinique gebruik. Mar nu heb ik sowieso niet een hele erge glimkop. Wat ik wel doe, ik gebruik een klein beetje blusher en die breng ik aan met een grote poederkwast. Daarna doe ik het even over mijn hele hoofd. Dat matteerd ook een beetje. Krijg er wel een mooie glow van.
Hmm.. Miscchien moet ik toch eens een keer naar de da ofzo voor wat make up advies.... Ik irriteer me zo aan mn grove porien op mijn neus en naast mn neusvleugels!
Maar met make up haal je dat echt niet weg. Wel met een goede huidverzorging. Mijn huid is echt 200% verbeterd sinds ik de 3 stappen van Clinique gebruik. Weg grove poriën, pukkels, mee eters en plekjes.
Die is bij mij ook niet matterend, juist meer 'glowy'! En ik heb een gemengde huid, met alleen een vette neus en normaal tot droge wangen.. apart he dat het bij iedereen anders zit!