Matterende BB-cream?

Discussie in 'De lounge' gestart door Linda1984, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Wie weet er een goede matterende bbcream? Voor de gemengde tot vette huid dus...

Ik zie door de bomen het bos niet meer:D. Ben het zat om elke dag dagcreme en foundation op te doen, dus kwam ik op bbcream. Heb nu die van nivea, maar daar glim ik naar mijn idee te veel mee.

Prijsklasse: tot €30, dat dan weer wel:)

2. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Ik bestel zelf altijd bb cream via ebay en ben hier erg tevreden over.Hij is niet vet,niet te donker(past zich aan je huidskleur aan)en niet duur.
    Hij heet Lioele beyond the solution.Bestaat ook in een variant met factor,dan is hij wat duurder.

3. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    die van nivea en garnier vind ik vreselijk trouwens,veel te vettig en niet dekkend.Bovenstaande dekt ook goed zonder maskerachtig te zijn(en nee,ik heb geen aandelen,haha)

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik gebruik de CC cream van Clinique.
    Echt perfect!

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
  6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Garnier, maar die lange tube voor vette huid super!
    Lees anders de blog van miss lipgloss is :)

7. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    bb van vichy!supergoeie

8. Linda1984

Bedankt voor de tips! Hebben jullie zelf ook een vette huid?

9. Linda1984

Nog meer mensen met goede ervaringen?

10. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Ik blijf sowieso glimmen, wat voor BB cream/foundation dan ook, zelfs de duren merken a €55, ik gebruik dus gewoon matterende poeder ;)

Je hebt bijv voor €2-€3 al matterende poeder van bijv essence of catrice die kleurloos is. Gewoon aanbrengen met een grote poederkwast en klaar :)

11. Zonnestraal89

Zonnestraal89 Actief lid

25 mei 2013
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    google eens op beautylab die had laatst een interessant artikel daar over

12. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Een vraagje over bb cream, dekt hij ook grovere porien?

13. Zonnestraal89

Zonnestraal89 Actief lid

25 mei 2013
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee die dekt geen porien.

Maar bij douglas verkopen ze iets wat wel de porien dekt.
    Kwa prijs viel dat ook mee.

14. Metire

Metire Niet meer actief

De cc cream van clinique is inderdaad goed, maar niet bepaald matterend :) Gewoon even afpoederen, als je een vette huid hebt zal je dat toch altijd moeten doen! Er zijn zoooveel producten tegen een vette huid, maar halverwege de dag zal je hoe dan ook wel eventjes de glans moeten weghalen met wat poeder. :) hiervoor is de blot powder vam mac cosmetics heel fijn, meteen weer mat maar niet poederig. Hoe vaak je ook bijwerkt! :)

15. minon

minon Niet meer actief

Ik heb veel schik met de bb cream van maybeline. Ik meng wel de twee kleuren zelf in een potje omdat ik er precies tussenin val met de kleur. Heb ook een vette huid vooral neus, voorhoofd en jukbeenderen. Gaat goed. Wel even de tijd geven om in te trekken want na het aanbrengen oogt het wel wat vettig door de creme die erin zit natuurlijk.

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier glimt niks als ik de cc Cream van Clinique gebruik. Mar nu heb ik sowieso niet een hele erge glimkop.
    Wat ik wel doe, ik gebruik een klein beetje blusher en die breng ik aan met een grote poederkwast. Daarna doe ik het even over mijn hele hoofd. Dat matteerd ook een beetje.
    Krijg er wel een mooie glow van.

17. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Hmm.. Miscchien moet ik toch eens een keer naar de da ofzo voor wat make up advies.... Ik irriteer me zo aan mn grove porien op mijn neus en naast mn neusvleugels!

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Maar met make up haal je dat echt niet weg. Wel met een goede huidverzorging.
    Mijn huid is echt 200% verbeterd sinds ik de 3 stappen van Clinique gebruik. Weg grove poriën, pukkels, mee eters en plekjes.

19. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van dior skin nude bb cream is echt suuuper!

20. Metire

Metire Niet meer actief

Die is bij mij ook niet matterend, juist meer 'glowy'! En ik heb een gemengde huid, met alleen een vette neus en normaal tot droge wangen.. apart he dat het bij iedereen anders zit! :)

Deel Deze Pagina