heeeeel slecht eten

Discussie in 'Voeding' gestart door love 8, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. love 8

love 8 Bekend lid

16 jan 2009
    580
    0
    0
    #1 love 8, 14 jul 2010
    Laatst bewerkt: 14 jul 2010
    mijn meisje (10 maanden)eet al een week heel erg slecht, maak me een beetje zorgen.

ze boterham in de ochtend gaat misschien voor een kwart op en de fles van 150+5 nog niet eens voor de helft.

de boterham tussen de middag idem dito. ze duwt het gewoon weg.

fruit gaat redelijk,

avond eten, eet ze misschien een kwart potje en 3 happen yoghurt.

de laatste fles van 180+6 gaat er ook niet eens voor de helft in.

kan dit geen kwaad? ze moet toch een minimum aan melk binnen krijgen?

ik snap niet wat het is, met het warmere weer at ze alleen slecht haar avond eten, maar nu ook ineens haar boterham en haar fles.

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik denk dat het echt aan het weer ligt. Ik merk eigenlijk vandaag pas dat Zoë wat slechter drinkt. Maar dan gaat het met name om de melk. Fruithapjes wil ze wel, vind het zelf ook niet zo gek eigenlijk, ze heeft het natuurlijk wel nodig, alleen denk ik dat warme producten toch iets moeilijker naar binnen gaan. Hopelijk zie je snel verbeteringen en anders wellicht informatie inwinnen bij je huisarts of eventueel consultatiebureau.

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ligt aan het weer denk ik, mijn zoon eet ook minder dan normaal, wel veel brood maar geen warm eten... maak je maar geen zorgen zolang ze goed drinkt dan is het goed! drinken is nl heel belangerijk met dit weer, en in toetjes en fruit zit ook vocht, en het eten komt wel weer hoor dan eet ze nl voor 2 (is mijn ervaring) en misch. zit haar wat anders dwars? op het cb vertelden ze mij als een kindje ziek wordt of is dan laten ze als 1e hun eten staan nl.

Deel Deze Pagina