Nou zoals de titel het al zegt.. zitten er nu allemaal gele vlekken in mijn bikini, nadat ik een bepoept rompertje met de witte was draaide! Daarin zat dus ook mijn nieuwe witte bikini, die nu niet zo wit meer is Ik heb de was al een paar keer opnieuw gedraaid. Zonet nog biotex geprobeerd.. geen resultaat. Ik heb het nu in Soda staan... maar, hoe lang moet ik dit laten weken? Enkele uurtjes of een hele nacht? Ik moet en zal mijn bikini weer wit krijgen! Grrrr. Ik lees op het internet ook dat het door de zon verbleekt.. maar ik ben bang, dat als ik hem nu in de zon leg/ op laat drogen.. die vlek natuurlijk keihard indroogt en ik hem er helemaal niet meer uitkrijg! Heeft er iemand anders ervaringen of tips omtrent deze hardnekkige vlekken? Alvast bedankt, Liefs Meetie
Ik krijg altijd alles eruit met vanish of hoe je dat dan ook schrijft. Deze heb je voor witte en bonte was.
Vanish Oxi Crystal White werkt bij mij goed! (die vloeibare, mag je laten weken en daarna eventueel nog bij in je wasmachine.)
Hm.. ik had een tijdje terug die vanish oxy action poeder.. maar daar merkte ik echt totaal geen verschil mee.. En dat ossengal.. hm.. ken ik niet, maar zal eens in de winkel kijken.. @MamavEsmee, Hihihi bedankt meid! Ik hem al tig keer achter elkaar gewassen en geen verandering.. snif.. Maar goed, morgen anders maar ossengal halen of dat groene zeep.. tot die tijd, me bikini maar nat houden. 1 van de honderden tips zal toch wel moeten werken?! Maar meiden, Hoe lang moet ik me bikini in soda laten weken??
je kunt je bikini rustig een nacht in de soda laten staan als dat niet werkt dan werkt vanish inderdaad vast wel
Ossengal: Ik heb echt nog zo'n stukje zeep. Smeer dat over de vlekken, met wat water, pak een nagelborsteltje en schrob het een beetje. Laat het even intrekken (niet te lang) dan in de wasmachine. Volgens mij krijg je er bijna alles wel uit. Soda: Dat hoeft toch niet heeeeel lang? Het werkt of het werkt niet.
Verschilt de vloeibare Vanish dan zo erg met de poedervorm? Want bij mij maakte dat de witte was er niet schoner op. Shout ken ik ook niet, zal daar ook eens naar kijken.. kan je dat gewoon in de supermarkt of drogist kopen? En een nachtje is dus goed, voor soda.. Ok, dan ga ik morgen kijken hoe of wat!
ik gooi witte kleding gewoon in de bleek als het niet meer wit wordt met andere hulpmiddelen. Hier al vele malen rompertjes gehad die onder de poep zaten en die vlekken kreeg ik er niet zo uit met wasmiddel, vanisch etc dus dan maar glorix bleek erover heen. OK je moet het niet te vaak doen maar wit wordt het zeker
Bleken in de zon werkt SUPER... Pas een satesaus vlek op een wit shirtje verschillende keren gewassen met allemaal verschillende spullen. Mijn oma zei hang/leg het nou in de zon vanavond is het weg en is echt zo nu is mijn witte shirtje weer schoon dankzij de zon! suc6 ermee!
Hier een keer een witte broek van mn man met heel veel vette vlekken er in (van die vette gamba plekkern) en we waren op vakantie en ik had dus niets anders bij me dan zo'n tube kruidvat mee op vakantie wasmiddel. Goed geschrobt maar de vlekken waren er toch niet helemaal uitgegaan. Op het balkon laten drogen in de zon en de volgende dag was het er ineens uit. Dus ik zou het toch eens proberen om in de zon te hangen (nadat je de eerdergenoemde tips uitgeprobeerd hebt). Succes!
morgen is het zondag lieve schat de winkels zijn toch dicht denk dat je moet wachten tot maandag of ze moeten koop zondag hebben ossegalk werkt super krijg hier alle poep vlekken mee weg
Dus er zijn toch postieve ervaringen met de zon! Jeetje, dat had ik niet verwacht eigenlijk hihi. Hier is trouwens de supermarkt zondags gewoon open Maar ik bedoelde dat ik tot morgen wacht met het uitwassen van de soda. Ben benieuwd of het heeft gewerkt! En anders maar nog een ritje naar de supermarkt. Was vandaag al gegaan voor Biotex en soda hihi. Ach, heb ik wat te doen, haha. Er zitten trouwens gekleurde bloemen op me witte bikini, dus ik ben bang dat als ik hem in de bleek gooi.. de bloemetjes dood gaan Maar bedankt voor jullie tips hoor Ossengal wordt dus het meest aanbevolen hier. Ik zal het onthouden!
In de zon hangen! Wij gebruiken katoenen luiers hier en nu een zonnebadje zijn ze weer wit! Baby's kunnen toch geel zien na de geboorte? Dit komt door bilirubine, dan worden ze ook in de zon gelegd... In babyontlasting zit ook bilirubine dus vandaar de zon erop
HHahahahahahahahaa!!! Die grap wilde ik ook net neerzetten! IK weet niet of er een Turkse winkel bij je in de buurt staat, maar ik gebruik altijd Ace (spreek uit als adjeh). Dat kan je alleen bij de Turkse winkel kopen. Het is vloeibaar en zit in een witte fles met blauwe letters. Wij gebruiken dat spul ook om onze gordijnen enzo weer wit mee te krijgen, werkt super! Het is eigenlijk chloor alleen bedoeld voor textiel. Van glorix (wat voor schoonmaak bedoeld is) krijgt witte kleding namelijk een soort gele waas. Ace kan je ook in de wasmachine doen, op dezelfde manier als Vanish zeg maar. Alleen ik kan je niet garanderen dat je bloemetjes dat wel overleven..