Na 04:30 uur niet meer kunnen slapen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kari, 2 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hallo dames,

Ik ben al een aantal weken rond 04:30 uur wakker 's nachts. Of ik nu om 22:00 uur naar bed ga of om 00:00 uur, ik word de hele tijd rond deze tijd wakker. Mijn dochter komt meestal rond 07:00 uur maar het lijkt wel of ik op haar ga liggen wachten ofzo. Overdag ben ik dan best wel moe, en 's middags liggen lukt ook niet altijd omdat ik 4 dagen werk.

Hebben anderen hier ook last van en wat doen jullie hieraan? Ik heb al geprobeerd om om 21:30 uur naar bed te gaan, ik slaap dan direct wel zo kom ik toch nog aan mijn 8 uur slaap. Maar prettig is het niet. En ik vind het ook jammer dat ik sommige tv series mis die wat later op de avond zijn, en hier altijd naar keek.

Ik hoor graag jullie ervaringen!

2. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik heb het ook een aantal weken gehad, dus ik weet hoe vervelend het is! Wat bij mij altijd werkte was..........om even naar beneden te gaan, even wat drinken en dan weer naar boven, meestal viel ik met een half uurtje wel weer in slaap!

Ik hoop voor je, dat het slapen snel weer beter gaat ;)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Dat heb ik ook weleens.

Maar wat ik eigenlijk juist niet deed is uit bed gaan. Maar dat kan voor iedereen verschillend zijn. Ik word ook al een tijdje rond 5 uur wakker. Meestal slaap ik wel weer, maar soms ben ik steeds even weg en weer wakker. Ik blijf altijd liggen.

Weet dat je zonder echt te slapen, en gewoon blijven liggen ook goed rust.

Ga dan niet piekeren, maar aan leuke dingen denken.

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik ga na beneden en maak een mok warme melk
    dan kruip ik mn bedje weer in en dit werkt bij mij wel

5. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Een tip van mij is een echt zuur appeltje eten, hierdoor gaat er meer bloed naar je ingewanden en minder naar je hersenen en zou je in principe weer makkelijker kunnen gaan slapen. Dit heb ik als stewardess veel gegeten als ik op onregelmatige tijden moest slapen, hielp mij goed!

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Nou ik heb hetzelfde en ik word er echt gek van er is volgens mij helemaal niks aan te doen

7. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Knettergek hè? Ik heb het echt sinds ik mijn dochtertje heb, hiervoor nooit last van gehad.

Maar dat zure appeltje ga ik zeker eens proberen. Lijkt me wel dat je nog meer wakkerder wordt van het zuur :)

8. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    Haha...grappig dat meerdere dat ineens hebben na de geboorte van hun kindje. Nina werd bij ieder sprongetje rond dat tijdstip wakker om te kletsen. Ik denk dat ik daarom altijd even wakker word rond dat tijdstip. Ze zit nu in de 13 maanden sprong en ik word nu standaard 5 min eerder wakker voordat zij wakker word..rond half 5 dus. Vaak val ik weer in slaap maar ook vaak dat ik gewoon lig te dommelen of wakkker lig tot 7 uur waardoor ik inderdaad erg moe ben overdag.

9. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik heb dit ook gehad Kari... ik heb toen in het weekend mijn wekker eruit getrokken.. want je gaat telkens ook op de klok kijken van: als ik NU ga slapen.. krijg ik nog 3 uur slaap.. en NU nog 2..

en gewoon in bed blijven liggen totdat je in slaap valt.. je word gek van jezelf op een gegeven moment door al dat liggen en draaien maar je bent er wel zo vanaf!

succes! ;)

Deel Deze Pagina