boek om beter te slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door engeltje87, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

hey mama's

heeft iemand ervaring met dit online te bestellen boek ??
    uw baby slapen leren

knuff

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb hem zelf doorgekregen van iemand, maar vond er niet heel veel vernieuwends instaan... Maar als je me pb-t wil ik hem je zo wel weer doormailen :)

3. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Hoi Engeltje,

Ja ik heb hem. Ik heb heel veel info uit het boek gehaald en het werkte allemaal hier. Je krijgt er ook nog een hoop andere boekjes bij bijv zindelijkheidstraining, recepten, voorlees-verhaaltjes, liedjes en een stappenplan om in 15 dagen de speen af te leren. Ik vind de service ook erg goed. Ik had alles op een externe schijf opgeslagen en die is kapot gegaan, heb toen een mail gestuurd en kreeg diezelfde dag een mail terug met de link zodat ik ze opnieuw kon downloaden.
    Het boek is helder geschreven heel open en vrij, echte tips waar ik veel aan had/heb.

suc6
    groetjes Kim

4. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    ik heb het via marktplaats gekocht,en vond er ook weinig nieuws in staan. Laten huilen....daar kwam het op neer....

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik heb hem ook gedownload een hele tijd terug, maar nog geen tijd genomen om hem helemaal te lezen.

Misschien moet ik dat toch maar eens doen;)
    Laten huilen bevalt me helemaal niet! Dat is niet mijn ding/stijl

Mirre

6. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Laten huilen komt mij niet bekend voor hoor, heb het nergens zien staan. Ze schrijft zelfs dat ze daar zelf ook niet achter staat. Wel schrijft ze dat je het kindje soms gecontroleerd kan laten huilen, dus erbij blijven en sussen maar dan weer niet oppakken. Dit herken ik dus weer wel, mijn mannetje moet af en toe ff huilen om alles te verwerken en tjsa ook een kindje mag een keer een off day hebben, toch??

Dit een Quote uit het boek:
    Welnu, voordat u zich zorgen begint te maken of ik van de 'laten huilen' filosofie ben, kan ik u verzekeren dat dit niet zo is. Ik zal u nooit adviseren om uw baby ook maar 1 minuut te laten huilen als u zich daar ongemakkelijk bij voelt. (geloof me, dit geldt eigenlijk voor de meeste ouders).

Groetjes Kim

7. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    ik ben ook al een hele tijd nieuwschierig naar dit boek, maar had al veel boeken enz gekocht dus was bang voor een miskoop. als ik hem van iemand doorgemaild kan krijgen zou dat fijn zijn.
    hopelijk hebben we er wat aan.

Deel Deze Pagina