Hoi allemaal, Ik heb nu sinds deze week zwangerschapsverlof. Hoewel ik er best naar toe leefde omdat het werken ook wel wat zwaarder werd, heb ik nu al zoiets van: mmm... wat ga ik eens doen?? Ik weet dat het nu het moment is om te genieten, te rusten en te ontspannen.. maar ik ben dat gewoon niet gewend. Ik heb nog geen kinderen, mijn man werkt fulltime en kan natuurlijk niet iedere dag naar vriendinnen.. geld uitgeven is ook niet zo handig en kan niet lang sporten ivm bekkeninstabiliteit.. Ik weet ook niet zo goed wat ik met dit berichtje wil, maar ik ben benieuwd wat jullie hebben gedaan of van plan zijn? Valt toch een beetje in een gat nu haha
Ben er ook wel klaar mee nu.... Maar heb veel thee geleut, boekjes lezen, series kijken, achterstallige fotoalbums maken, cake bakken etc
Ik heb nog geen verlof, maar kijk er wel enorm naar uit! Wat op mijn lijstje staat: - trouwfoto's inplakken - nutteloze babytijdschriften lezen - uitslapen (als dat dan nog lukt) - thee drinken bij vriendinnen - uitgebreid koken voor mijn man (die ook fulltime werkt) - Boeken lezen over borstvoeding - Lekkere dingen bakken als koekjes/ taart etc etc Maar... ik krijg pas verlof op 21 december (kerstvakantie) en dan is mijn man ook 2 weken thuis. Dus of het er allemaal van komt?? Wat dat betreft heb ik wel in een hele drukke tijd verlof! Maar ik kijk er wel enorm naar uit
Ik doe vooral weinig, heerlijk Beetje lezen, opruimen, laatste dingetjes kopen voor de baby, veel internetten, 's middags even slapen, schoonmaken, visite krijgen e.d. Tot nu toe vind ik het wel lekker, maar ben pas 1.5 week onderweg dus wie weet verveel ik me straks ook dood
Fijn dat ik niet de enige ben haha.. het zal wel gewoon even wennen zijn.. ben benieuwd of ik over een maand of 4 een bericht post dat ik niet meer wil werken
Bij mij gaat zwemmen met BI nog heel aardig. Geen schoolslag met de benen, maar wel allerlei oefeningen bij de zwangerschapsles. Misschien een idee?
Ik ben zo enorm blij dat ik pas met 36 weken verlof heb genomen. Moet er niet aan denken dat ik al met 34 weken thuis zou zitten. Nu ligt dat deels ook aan wat voor werk je natuurlijk doet... De 1e week heb ik me gigantisch verveeld! En nu heb ik 3 weken verlof en doe ik nog geen ruk. Ik heb gewoon geen energie meer, vooral boodschappen doen is een verschrikking. Dus buiten huishouden wacht ik op de kleine man.
Ik ben inmiddels al bevallen, maar ik vond het verlof best snel gaan. Ben met 34 weken met verlof gegaan. Wij zaten nog in de verbouwing, dus ik kon pas heel laat alles klaar maken. Dat heb ik natuurlijk gedaan. Kleertjes gewassen en alle rest gewassen. Kamertje opbouwen, althans mijn vriend en ik heb gekeken . Verder lekker TV kijken, lezen, naar de kapper, op de koffie of visite krijgen. En de laatste dagen voor de bevalling heb ik alleen maar geslapen. 's Nachts ging dit niet meer zo goed, maar zodra mijn vriend de deur uit was viel ik in slaap tot een uur of 12. Daarna wat eten en wat opruimen e.d. en 's middags weer slapen. Leek wel of mijn lichaam wist dat het zaterdag moest bevallen haha. Komt dus vanzelf goed, je hoeft toch niet perse wat te doen. Ik ben ook geen stilzitter, maar vond het heerlijk.
Haha. .heel cliche..ik werk nu halve dagen en kan qua huishouden ook weinig ivm BI En......ik ben begonnen met breien Kost geen drol..en met de youtube tutorials maak ik best leuke dingen...babyslofjes enzo.