Overgeven en volledige borstvoeding geven

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Velobabe, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Hoi Ilse,

Allereerst gecondoleerd.

Ik heb al vanaf oktober verstopte buizen van Eustachius waardoor ik 's nachts amper slaap (oorpijn!). Daarvoor ben ik nu eindelijk doorverwezen naar de kno arts (12 feb, scan, 15 feb afspraak poli).

Nu heb ik griep en moet daarbij ook overgeven.
    Was al moe, maar nu :( Ik neem al speciale vitamines.

Mijn 3 ventjes, 22 weken, 2,5 jaar en 34! zijn ook ziek.
    Heb mijn oudste zoontje 2,5 jaar gevoed (nu nog een spreekwoordelijk slokje per dag).

Mijn jongste krijgt volledige borstvoeding.
    Hoe kan ik dit nog volhouden? Alle tips zijn welkom.
    Ik moet erbij zeggen dat hij 's nachts ook minstens 3 keer wil drinken. Hoe kan ik hem zover krijgen dat hij 's nachts gewoon lekker blijft slapen?

Nu zitten we allemaal ziek op en dat om 05.45...

2. Ilse

Ilse Lactatiekundige

2 apr 2008
    1.552
    0
    0
    Lactatiekundige IBCLC
    Almere
    Hallo,

Allereerst dank voor het medeleven!

Meid, wat doe je het goed! Probeer nu niet teveel te willen. De griep is al een aanslag genoeg. Laat het lopen zoals het komt.
    Het moet je zeker goed doen dat MM nu echt super is voor je kleine mannetje. Hij krijgt als eerste jouw kostbaar gemaakte antistoffen. Iets waar je 34 jarige mannetje jaloers op kan zijn.

Houdt nog even vol. De griep zal overgaan, dat kost wel energie maar pak de rust die je moet nemen (geeft je een extra excuus om goed uit te rusten). Als je straks bij de KNO arts bent geweest zal daar hopelijk ook schot in komen en zal je straks heel anders in je vel zitten. Nog even doorzetten en dan zal het vast beter gaan!

Je neemt nu al extra vitamines, dat is prima. let daarnaast goed op je voeding.

Succes

Ilse

Deel Deze Pagina