Ik word hier zo moe van

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lientje, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ben woensdag voor de 30 weken controle naar de huisarts geweest. Ik voel me echt helemaal niet goed. Heb veel krampen in mijn buik, ben verschrikkelijk moe en hang een halve dag over de wc. Ook was ik wat bloed verloren (heel klein beetje maar)

Nou hij zei als het zo blijft even terugkomen. Ik voelde me de hele dag hartstikke beroerd en ben dus terug gegaan. Helaas kwam ik nu bij de andere huisarts terecht (er zijn er drie in de praktijk).

Zij ging voelen aan mijn buik en zei zo ongeveer dat het niet kan dat ik krampen heb, omdat mijn baarmoeder gewoon soepel aanvoelde, terwijl ik er wel degelijk last van heb (en veel ook). Ik voel me niet echt serieus genomen. Ik voel het kleintje wel goed bewegen enzo, dus maak me niet zo'n zorgen, maar ik vind het zo jammer dat ze mijn klachten niet serieus neemt.

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    He, dat is vervelend zeg. Ik zou morgen gewoon bellen met die andere huisarts. Heb je geen verloskundige of gyn, anders zou ik die misschien wel bellen. Sterkte meid!

3. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Nee bij ons gaat alles via de huisarts. Als je thuis wil bevallen is hij er ook bij.

4. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    jeetje dat gevoel is niet leuk als je denkt dat je nie serieus word genomen !
    maar denk aan jezelf ! ,
    als je last blijft houden gewoon WEER terug gaan !
    blijven zeuren ! en voor jezelf opkomen,
    desnoods vertel je erbij dat je t gevoel hebt dat je niet serieus word genomen.

heel veel sterkte

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Das wel flink balen kun je geen afspraak maken met de huisarts die je eerst had?

6. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Als jij je er niet goed bij voelt en het niet vertrouwt gewoon weer terug gaan, probeer de HA te krijgen die je eerst had. Je voelt je beroerd en het is logisch dat je wilt weten waarom dat is. Hebben ze niet aangegeven waar het van zou kunnen komen? Blijf voor jezelf opkomen hoor, hoe moeilijk het ook is en hoe weinig puf je er ook voor hebt. Neem de volgende keer anders iemand mee die je kan steunen en de HA duidelijk kan maken dat je je echt beroerd voelt.

7. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Volgende week moet ik voor controle. Misschien dat ik mijn man maar weer eens meeneem, die ziet hele dagen hoe beroerd ik me voel. Kan wel eens helpen misschien. En hij gaat nooit naar de dokter, dus hij wordt misschien ook sneller serieus genomen. Ikzelf ga meestal wel naar de dokter als ik ergens last van heb, misschien dat ze daardoor minder serieus naar je kijken?

8. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Dat zou best kunnen Lin, helaas worden vrouwen vaak als zeurpieten gezien en mannen nemen ze serieus. Vroeger had ik een HA die het ook nog gewoon durfde te zeggen; vrouwen zijn aanstellers, bellen voor elk pijntje en dingetje de HA. Je begrijpt wel dat ik niet lang bij deze HA ben gebleven ;) Maar je man meenemen kan echt helpen hoor, als ze van hem dan horen hoe erg het is. Maar als je pijn zo blijft zou ik echt niet tot vlg. week blijven wachten hoor. Sterkte

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Hoi lin,
    Wat ontzettend vervelend voor je!
    Ik zal je gauw een pb'tje sturen is al weer even terug.
    Kan jij ook thuisbevallen buiten de spreekuur tijden of moet je dan naar het ziekenhuis?

Hopelijk voel je gauw weer wat beterder.

10. Ikjethimister

15 jul 2006
    72
    0
    0
    ohhh ik wordt woedend als iemand gewoon zegt dat dat niet kan zij beweerd gewoon dat je liiegt, lekker zeg, ik leit het er niet bij zitten en ging gewoon weer terug

11. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ja ik denk dat ik eerder terug ga, ik verlies nu ook bruine afscheiding, lijkt me ook niet echt goed. Heb ik tenminste bewijs dat er iets niet goed zit.

12. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Bel ze vandaag gewoon weer op en geef aan dat je nu ook wat bruine afscheiding verliest, als zij je niet willen helpen vraag je om doorverwijzing naar gyn. Je maakt je nu veel te druk en stress is niet goed voor de baby, en misschien valt het allemaal wel mee en kan je door de gyn. gerustgesteld worden maar misschien heb je wel een behandeling nodig bijv. bedrust ofzo en dan blijf je er maar mee doorlopen. Misschien kan je iemand anders de HA laten bellen, als je zelf belt dan word er vaak ook wel gedacht: o ze kan zelf nog bellen dan valt het wel mee. Echt aan de bel trekken hoor.

13. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Meid, ik zou ook zeker de huisarts bellen en anders bel je een vk inde buurt of de gyneacoloog zelf. maar laat je niet afschepen hoor.

liefs tascha

14. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    hey Lin ...bellen meid ...zeker als je je ongerust maakt (en niet onterecht )..ik hoop dat je snel wordt geholpen en dat je weet waar je aan toe bent ...suc6

15. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ik zou ook bellen. Je ongerust voelen is niets hoor!

16. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Heb wederom rust voorgeschreven gekregen. Nou ja ik zal maar naar ze luisteren dan.....

17. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Rust kan iig nooit kwaad, maar hebben ze je nog een keer onderzocht of is het gewoon telefonisch gedaan? Probeer dan maar veel te rusten, misschien helpt het. Veel sterkte, en als het erger word gewoon weer bellen net zolang totdat ze door hebben dat je erg ongerust bent.

Deel Deze Pagina