Hallo allemaal, Een paar dagen is mijn dochtertje niet echt in haar doen..... Ze is wel vrolijk maar ze heeft veel huil en dwing momenten. En ze zet het soms opeens heel hard op het krijsen. Ze gaat om 19:30 naar bed en ze slaapt dan tot 22o door. Voorheen ging ze om 19:30 naar bed en kwam ze de volgende ochtend 0m 7 uur of half 8. Ze wordt huilend wakker en ze huilt heer hard. Ze is dan helemaal warm rode wangentjes rode oren. Wij denken zelf aan haar tandjes want zodra ik over haar tandvlees wrijf valt ze in slaap. Ze is echt op sommige momenten niet te genieten! Ze heeft nu ook bijna om de dag verhoging. Mag je een zetpil gegeven voor het slapen gaan voor de tandjes. Want in de nacht wordt ze ook huilend wakker en huilt ze gerust een uurtje door. Kunnen de tandjes ook invloed hebben op de fles want ze wilt geen Nutrilion maar wel de payamahapje. Groetjes van een onbezorgde mama
Jahoor meid, gewoon lekker een zetpil geven! Tanden die doorkomen zijn vaak erg pijnlijk voor zo'n kleintje. Of het invloed heeft op het drinken weet ik niet. Dat is hier niet zo geweest. Heel veel succes!