Vast al vele topics over geopend, maar ik kon niet echt vinden wat ik zoek. Ik werk als gastouder en heb daarvoor vorige week op marktplaats een goedkope tweedehandse duowagen van Urban Jungle aangeschaft. Meeste mensen zijn hier heel lovend over, alleen is hij zo vreselijk groot! Hij past bv niet goed in de auto en ook ingeklapt neemt hij nog heel veel ruimte in. Wie weet wat een vergelijkbare duowagen is die alleen net wat kleiner is wanneer hij ingeklapt wordt ?? Ik zoek trouwens echt eentje voor naast elkaar, niet achter elkaar .... En eentje die fijn duwt. Vind sommige van de duobuggy's zo zwaar wanneer er twee kindjes van rond de 1.5 in zitten.
Ik begreep dat de mountain buggy smal en fijn is. Een vriendin van mij heeft die en is er erg tevreden mee.
Volgens mij is dit dezelfde of niet? Uitgeklapt is hij prima, maar hij kan niet heel klein worden ingeklapt, hij past daardoor niet in de achterbak van de auto (moeten eerst de stoelen plat, niet heel praktisch)
Ik heb er eentje van Trend for Kids (Duits merk geloof ik, maar op MP komen ze nog wel voorbij). Kinderen zitten naast elkaar, ik vind hem soepel rijden, hij past door mn voordeur. Ingeklapt krijg ik hem wel in de kofferbak zonder de achterbank neer te hoeven klappen.