Boek over voeding van de Albert Heijn???

Discussion in 'Voeding' started by poema, Jun 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    Ik heb wel eens gehoord dat er een heel handig boek is van Albert Heijn over wat een kind wanneer mag eten. Weet iemand hoe dit boek heet, of het handig is en waar ik het zou kunnen krijgen? Ik heb al bij de Albert Heijn gekeken, maar ik kon het niet vinden... Misschien ergens op internet?

2. Kity

Kity Actief lid

Mar 9, 2007
    325
    0
    0
    Bedoel je opperdepop? Als het goed is krijgt elke ah het om de zo veel tijd weer gewoon binnen...

3. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    Zou best kunnen dat het dat is... Ok, dan zal ik het dus gewoon even in de gaten houden.

4. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Is idd Opperdop. Ik heb hem ook en heb er veel aan, veel handige tips en lekkere, niet al te moeilijke recepten....
    Je kunt het boek bestellen via de site van ah.

5. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,825
    3,348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb er gewoon naar gevraagd bij de AH ;) en toen kreeg ik hem gelijk aangereikt, hoewel hij bij m'n schoonzusje de keer ervoor uitverkocht was.

6. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    maar via de site? gewoon ah.nl? of via albert.nl?

7. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Hmm.. ik heb even gekeken op de site, maar ik kan hem ook niet meer vinden. :( Een paar maandjes geleden stond hij er nog wel op.

Vraag anders gewoon bij een ah.
    Ik heb hem toen uit een grote doos gevist tussen allemaal andere leesboeken. Maar dat zal per winkel verschillend zijn.

Share This Page