boek papa vertel eens

Discussie in 'De lounge' gestart door cw26, 1 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cw26

cw26 Fanatiek lid

6 mrt 2015
    1.082
    310
    83
    Hallo allemaal,

Volgende week is me man jarig, en daar waren we over aan het praten op het werk. Een collega vertelde over het boek pap vertel eens.
    Ik heb net even op bol gekeken, maar je heb dus twee boeken van verschillende schrijver.
    1tje van frans van houwelingen, en de ander is van elma van vliet.
    Bij de referentie van elma van vliet staat dat het veel invul werk is.

Me man is niet zon schrijver.... Dus weet niet of dat dus een goed idee is.

Maar misschien heeft iemand van jullie ervaring met deze boeken? En wat raden jullie aan om te kopen??

Ik hoor het graag :)

Alvast bedankt

2. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik had bij mijn zoon papa en mama vertellen over jou. In die serie had je ook boeken voor alleen papa, mama, opa en oma. Was inderdaad veel invulwerk.

3. Goudin

Goudin Actief lid

23 dec 2016
    200
    3
    18
    NULL
    NULL
    Een paar jaar geleden heb ik het boek 'Mam vertel eens' aan mijn moeder gegeven met de Sinterklaas. Jammer genoeg heeft ze het tot op de dag van vandaag nog nooit ingevuld. Ze vindt dat als ik iets wil weten dat ik het dan maar moet vragen.. Bovendien vindt ze sommige vragen moeilijk om te beantwoorden, bijvoorbeeld over mijn vader (mijn ouders zijn gescheiden). Ik vind het jammer dat ze het niet invult. Het is niet alleen voor mij dat ik het leuk zou vinden, maar ook voor de volgende generatie. Ze heeft het boek nog wel in huis; misschien gaat ze er nog eens anders over denken.

Als ik jou was zou ik voorzichtig polsen of zoiets een leuk idee is. Ik dacht dat ik mijn moeder redelijk kende en ik vond het lastig toen ze dit niet een goed idee vond; ik wilde haar uiteraard niet kwetsen.

Deel Deze Pagina