Ik vroeg me af of hier ook mensen zijn die ervaring hebben met kleurpotloden voor volwassenen? Ik heb altijd bruynzeelpotloden gebruikt, maar wil nu voor de feestdagen echt mooie potloden kopen. Ik heb er wat dingen over gelezen en de potloden die ik op het oog heb zijn echt verschrikkelijk duur. Daarom ben ik benieuwd of er iemand is die er ervaring mee heeft. Zou zo jammer zijn als ik voor 100 euro potloden koop en ze vind tegenvallen. De potloden die ik nu op het oog heb zijn de: Caran d'Ache Luminance
Bruynzeel potloden zijn vrij hard en echt voor kinderen imo. Wanneer je regelmatig tekent is het zeker een investering waard! Ik zou denk ik per merk even bekijken wat jij fijn vindt, je kunt ze vaak in een winkel testen. Ik heb zelf Faber Castell potloden.
Ik heb de uitgebreide set van Faber Castell (gekregen) en ben er iedere keer dat ik ermee kleur weer erg blij mee!
Hier ook faber castell polychromos. Had bij een webshop een probeerpakketje besteld met verschillende merken, deze uiteindelijk gekozen. Inmiddels de complete set van 120 in een tas van derwent
Ik kleur ook. Ik heb Faber Castell Polychromos, Prismacolor Premier en Derwent colorsoft. Van alle 3 de grootste set. Niet goedkoop, maar ook niet in 1x aangeschaft. Ik kleur graag Johanna Basford.
Heb van Faber castell de polychromos set dat zijn de normale kleurpotloden en ik heb de albrecht durer waterverf kleurpotloden. Ook echt geweldige toevoeging aan mijn kleurpotloden set!
Hier ook Faber Castell Polychromos, maar de Albrecht Durer vind ik nog leuker, omdat je die zowel droog als nat kan gebruiken.