dekbedovertrek helemaal ineen gedraaid door de droger

Discussie in 'De lounge' gestart door Rosado, 12 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ladies,

Als ik mijn beddengoed (dekbedovertrek, slopen, molton & hoeslaken) na het wassen in de droger doe is, als de droger klaar is, mijn dekbedovertrek helemaal in elkaar gedraaid, krijg ik het amper los/uit elkaar en zit de rest van de was 9 van de 10 keer in het overtrek. Echt vreselijk irritant is dat, want dan is het dus niet droog en kan ik de droger weer aanzetten. Ik heb al geprobeerd om het overtrek dicht te knopen, maar dat gaat onder het wassen en drogen toch weer los. Dus wie o wie heeft de gouden tip.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik! Aan de waslijn hangen.. ;)

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Haha, ja dat kan ik zelf ook wel bedenken :p. Ok, behalve die tip dan, wie heeft er een oplossing.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Of je losse dingetjes op een rekje en het dekbedovertrek op de kreukvrije stand in de droger ;)

5. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    ik doe altijd knijpers aan de openkant van het overtrek....ideaal!!!

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

AHA!!! Ja, dat is een goeie! Ga ik ook eens proberen. Thanx!!

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Ik doe het apart in de droger:
    de dekbedhoes hang ik eerst over de deur, kan ie alvast een beetje drogen en de rest stop ik in de droger. Als ie klaar is nog even het dekbed erin (wordt ie net wat zachter van).

@sylcor: wat grappig, knijpers, niet aan gedacht..Tikt dat niet de hele tijd tijdens het draaien?

8. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    nou dat valt wel mee, de eerste slagen even, daarna zit het vaak tussen de rest en hoor je het niet meer

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Alles apart om alles droog te hebben is nog steeds de beste oplossing. Met de overtrekken van de sofa moet ik dat ook zo doen.

Mijn lakens doe ik meestal maar heel even in de droger. Daarna hang ik het uit elkaar; buiten of op het wasrek. Maar zelfs dan hangt het ineen...

10. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Even netjes opvouwen voordat je 'm in de droger doet... Serieus? Ja, serieus!

Deel Deze Pagina