Op maandag 26-11-2012 voelde ik onze kleine meid al een paar dagen niet bewegen. Maar ze bewoog niet vaak en soms een paar dagen niet. Toch had ik een voorgevoel en belde ik de VK. De VK heeft mijn bloeddruk gemeten en die was extreem hoog ineens ook op de echo was geen beweging te zien. Ik werd doorgestuurd naar het ziekenhuis in Den Bosch. Daar aangekomen werd er bloed afgenomen en werd er een ctgscan gedaan. Daaruit bleek dat het hartje te langzaam klopte. Ze begonnen ook al een infuus aan te sluiten en vroegen of ik alleen was. Toen begon ik me echt zorgen te maken. Mijn man was onderweg van zijn werk en was er gelukkig snel. Direct kwam ook de gynaecoloog binnen en vertelde dat ons meisje die middag nog geboren zou worden. Want ze voelde zich niet gelukkig meer in de buik en zou overlijden als ze bleef zitten. Daar werd ons ook duidelijk gemaakt dat we met de ambulance richting een ander ziekenhuis gebracht werden. Dat werd Utrecht. Met loeiende sirenes gingen we op weg. In Utrecht aangekomen werd ons verteld door een kinderarts en gynaecoloog dat we voor de keuze stonden om haar te laten overlijden in de buik of haar te halen, maar dan waren er heel veel dingen waar ze aan zou kunnen overlijden of waar ze last van zou kunnen krijgen. En een keizersnee brengt ook risico's mee voor een eventuele volgende zwangerschap. Als ze onder de 500 gram zou wegen deden ze niets. Op de echo voor gewichtsbepaling werd ze geschat op 600 gram. Dus wij wilden dat ze gehaald werd. Toen werd om 15.48 onze mooie dochter Kayla geboren via een keizersnee. Daarna is ze op de NICU beland waar ze heel hard heeft gevochten om het te redden. Maar helaas waren haar longen niet sterk genoeg... Na een week geleefd te hebben is ons klein lief dapper meisje overleden. We zijn trots op haar!
Gefeliciteerd met jullie mooie Kayla. Wat verdrietig dat ik jullie direct met condoleren met het overlijden van jullie meisje. Heel veel sterkte
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter Kayla. Wat een prachtige naam ook! Verschrikkelijk dat ze maar zo kort bij jullie kon zijn. Heel veel sterkte de komende tijd!
Heel veel sterkte! Vond het alleen een beetje gek te lezen dat jullie mochten kiezen het kindje in de buik te laten overlijden, of te laten komen. Tja dan lijkt me de keus snel gemaakt. Nogmaals sterkte!
Heel veel sterkte!Een hele dikke knuffel voor jullie! Hoe moeilijk zal het nu voor jullie zijn zeg!! 'Wel heel bijzonder dat ze nog een week mocht leven!! maar heel erg verschrikkelijk dat het maar een week mocht zijn!Nogmaals veel sterkte!!!
gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje maar helaas nu ook heel veel sterkte met het verlies van jullie prachtige dochtertje