Vraagje...

Discussie in 'De lounge' gestart door sandy25, 4 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    Zijn er hier soms ook meiden die een beetje verslaafd zijn aan het spel "Farmville" van Facebook?? Zo ja, tot hoever ga jij om je doelen te bereiken... accepteer je ook onbekenden om zo meer buren te hebben???

2. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Ja ikke :D
    Ik heb idd op een gegeven moment vreemden geaccepteerd omdat ik niet ver kwam met 3 buren;). Wilde toch echt uitbreiden. Ik heb alles afgeschermd wat ik prive wil houden (foto's geblokkeerd voor de onbekenden) en ik post ook alles van farmville alleen voor de mensen die het spel spelen om vervuiling op andermans prikbord te voorkomen (vind ik anders ook zo lullig!) Voordeel van facebook is dat je voor alles wat je publiceert een selectie kan maken wie het wel mogen zien en wie niet.

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hhih, niet farmville. Maar wel verslaafd aan happy harvest van hyves.
    NOuja, dat begint nu ook minder te worden. Want ze vragen belachelijk veel geld voor credits. Daarbij komt dat de dieren ook nog eens ontzettend veel credits kosten.
    Dus voor mij is de lol er wel een beetje af.

Farmville snap ik niet. Haha.
    Ik ben echt niet slecht in Engels, maar kan de taal van Farmville ook in NL worden verandert?

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik was er een hele tijd gek mee, toen heb ik er een tijd niets mee gedaan en nu heb ik alles verkocht en begin ik weer opnieuw. Had idd ook onbekende buren daar,maar die hebben me er uitgegooid in de tijd dat ik er niets mee deed.

5. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    ik ben nu ook begonnen met het accepteren van vreemden. Wel alleen nederlanders hoor... en kijk eerst even op hun pagina voor ik accepteer. Op hyves vindt ik het niet leuk... Het is eigenlijk best wel een verslavend spel vinden jullie niet?? Hebben jullie al veel buren ik zit nog maar op de 20 ofzo....

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    het is inderdaad wel een verlsavend spel/// al speel ik het al veel minder als in het begin.. ook cafe world op facebook is verslavend haha..
    Ik heb er ook wat mensen tussen staan die ik niet ken.. maar accepteer niet zomaar iedereen..

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik ben er helemaal mee gekapt, ben zo blij dat ik ben ´afgekickt´.

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    nee , maar ook een happyharvest verslaafde :D maar geef er geen geld aanuit

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jep: schuldig aan fanatiek HH spelen :D

Ik kopp ook echt geen credits, zo gek ben ik niet.
    Gratis, of niet :D

En sinds de kerstopdracht heb ik ook vreemde buren :D

10. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hier ook een vreselijk verslaafde van farmville, mijn huishouden bleef achter en stond soms zelfs eerder op voor mijn werk om te oogsten;)
    Heb er nu al een week niet meer achter gezeten en ik heb er ook geen zin meer aan, zonde van mijn tijd.

11. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Damn... ik ben blij dat ik dit soort spelletjes nooit speel :O

Zijn jullie er trouwens van op de hoogte dat een hoop persoonlijke gegevens via die spelletjes worden verzameld en doorgestuurd naar de makers? Zelfs van je vrienden werden er gegevens verzameld. Het bedrijf achter Farmville was de grootste boosdoener. Geen idee of dit inmiddels gefixt is.

Deel Deze Pagina