vloeien ,ongesteld, hechtingen ?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door nancy1981, 4 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    ik ben 5 weken en 2 dagen geleden bevallen van een prachtige zoon Sem
    Na de bevalling heb ik 3 weken gevloeid en toen was het ineens weg.
    Ik blij
    maar sinds een paar dagen geleden bloedde ik weer.

Nu vraag ik me dus af vloei ik nu weer of ben ik gewoon ongesteld geworden voor het eerst na de bevalling ? :rolleyes:

Dan is het zo dat ik tijdens de bevalling ben ingescheurd en dus ben gehecht het waren oplosbare hehtingen

Maar een paar dagen geleden ging ik naar het toilet en was het net of er een hechting op het toilet papier zat
    en wit/paars touwtje
    Maar kan dit dat de hechtingen nu pas weggaan of dat ze er nog in zitten ?
    Ook heb ik van onderen soms weleens pijn ( net spierpijn ofzo ) heeft dit nog iemand en is dit normaal ?

wie kan me hier eer over vertellen ? :)

2. WendyB

WendyB Actief lid

25 jul 2006
    260
    0
    0
    Hoi,

Ik ben 3 weken geleden bevallen. De draad op je w.c. papier is inderdaad de hechting. Deze valt langzaam uit. De kraamhulp heeft mij daar op voorbereidt. Ik heb tot nu toe 2 keer een stukje gevonden. Bij de nacontrole op 6 weken kijken ze of alles al weg is.

Die spierpijn die je voelt is ook normaal. Ik heb soms wel eens het gevoel dat mijn schaamlippen heel zwaar zijn. Ze zeggen dat je dan iets te druk bent geweest. Sommige voelen het na 6 weken nog!

Van dat vloeien weet ik het niet. Ik geef zelf borstvoeding ik weet niet of jij dat ook doet. Als je borstvoeding geeft zou je op zich nog niet ongesteld worden, maar het kan wel. Als je geen bv geeft, is de kans groot dat je ongesteld geworden bent. Misschien kan je even de vk bellen?

Liefs Wendy.

3. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Na 2 weken vloeide ik niet meer.. en na 4 weken ineens wel weer, bij mij was dit inderdaad weer de ongesteldheid.. En dat terwijl ik gewoon borstvoeding geef!

En dat spierpijn gevoel heb ik nog steeds af en toe!

Liefs kiss

Deel Deze Pagina