Elke ochtend maakt mijn zoon ons wakker:"Hey...hey...HEY!" Als we roepen:"We komen zo even wakker worden!" Dan "HEY...HEY..." Totdat we bij hem aan zijn bedje staan Is dat bij elk kind zo?
Haha ik zie het helemaal voor me. Klinkt heel lief zo een klein dreumesje die jullie roept met Hey! Maar ik weet niet of het ook zo leuk is voor jullie.
Hier is het de ene keer: paaaaaapa! Maaaaaaaama! Waar beeeeeeen je! En de andere keer is het gewoon de boel bij elkaar gillen om te laten weten dat hij eruit wil...
Mijn dochter kan sinds kort de naam van haar vader zeggen, errug grappig dus. Geen idee hoe ze erbij komt hoor! Papa heet Issam dus het is nu iedere morgen IIIISSSAAAABBBBBB! Kom ma! ISSSAAAAAAAAAAAAAAAAAABBBB! Deu Opeh! hihi
mijn broertje is 12 jaar jonger dan mij en ik meen me het volgende te herinneren, hij trok 2 spijlen uit zijn bed en trommelde daarmee op het bed terwijl hij mij of mn zus riep (zij heet melanie en ik cindy) maar hij riep constant voor beide AAAALLLLLIIIIIIIIIIIII Mijn zoon had het liever met MAMAMAMAMAMAMAMAMAMAMAMA ds ook precies zo een wekker Mijn dochter was eerder een koekoek ze lag de hele tijd koekoek te roepen of kieeekeboeee
hier gelukkig rustig wakker worden. ons meisje begint gewoon rustig te kletsen tegen haarzelf. en dan kan ik even rustig wakker worden, want ik hoor haar altijd gelijk.
hier begint ons mannetje te kletsen en iedere ochtend komen er meer woordjes uit. Hij begint vaak met Mooi, auto, papa, mama en daarna kwam Thijijijij (Thijn neefje van hem). En vanmorgen was het een hoop kabaal (heb een andere topic geopend daarover) en waarschijnlijk is t morgen ook zo :S
Doordeweeks begint onze kleine meestal gewoon te kletsen en te zingen. In het weekend roept hij papa Ik heb echt geen flauw idee hoe hij dat verschil weet, hoor!, maar tis wel ontzettend grappig, hahaha!
hier begint t met maaaamaaaaaa... om half 7 dan he! dus ik zeg dan vanuit mijn bed; mama is moe, kom zo wel. Dan komt er toch een brabbel verhaal.. duurt wel 5 minuten..woorden die ik eruit kan verstaan zijn meestal: bumba, boek, uit, demi (zusje) en nog een heleboel gereuzel. als ik geluk heb gaat ie daarna nog ff liggen, zo niet dan begint ie overnieuw.
Toen onze dochter net begon te kletsen werd ik daar wakker van. Dan zat ze tegen d'r beren te kletsen. Nu is ze 22 maanden en moet ik gewoon een wekker zetten (al een hele tijd) want ze ligt gewoon lekker relaxed in d'r bedje te wachten tot wij haar komen halen. In de weekenden wordt het dan zo 09.00uur en als het aan haar ligt blijft ze nog langer stil liggen hoor. Ze is overigens rond 07.00uur al wakker Is opzich natuurlijk heerlijk (je hoort ons ook niet klagen), maar zou het prima vinden als ze ons zou roepen....