boek; Zwangerschap voor Dummies

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door mouschy, 9 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Als je nog nooit zwanger bent geweest – of zelfs wanneer je dat wel bent geweest – vraag je je misschien af wat er allemaal in je lichaam gebeurt. Misschien maak je je zelfs zorgen over de gezondheid van je baby. Wees gerust! ‘Zwangerschap voor Dummies’ geeft antwoord op al je vragen en helpt je belangrijke beslissingen te nemen. Het boek bevat bovendien heel veel medische informatie en info over zwangerschapscomplicaties.

De voor Dummies boeken staan erom bekend dat ze betrouwbaar en informatief zijn, en toch prettig leesbaar. Dat klopt ook in het geval van ‘Zwangerschap voor Dummies’. Het boek bevat veel informatie over de begeleiding over de verloskundige en de gynaecoloog, over gezond eten en fit blijven, maar ook bijvoorbeeld over diverse ademhalingstechnieken. Bovendien staat het boek boordevol speciale tips voor papa’s in spe.

Zwangerschap voor Dummies Stone, J. is een uitgave van Pearson Education, ISDN 90 430 0704 8 (en kost Eur. 27,95. NIEUWPRIJS!) Bij mij moet je gewoon bieden, wie het hoogste heeft geboden mag het boek overnemen, plus de verzendkosten.

Boek ziet er echt als nieuw uit, heb er alleen in gebladerd, niet gelezen dus!

2. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    niemand interesse? :rolleyes:

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007