In welke winkel(s) kun je veel tienerbedden (boomhutbed) zien?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Wortel, Oct 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wortel

Wortel Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,472
    0
    36
    Wij willen graag naar een winkel waar veel tienerbedden te zien zijn, met name (half)hoogslapers zoals een boomhutbed.

Iemand ergens dergelijke bedden gezien in een winkel? Ik hoor het graag!

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Morres wonen en vorige week heb ik er een aantal gezien bij trendhopper xl in Zutphen. Veel hoogslapers, maar geen boomhut. Wel veel leuke tentjes om aan t bed te maken.

Bij morres wonen wel de boomhut trouwens. Erg leuk!

3. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    waar woon je? bij mij in de straat zit een winkel met kinder/tiener slaapkamers

4. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Voor onze zoon hebben wij een bed gekocht bij Scan Mobel in Breda. Wij hebben het boomhutbed van Lifetime voor hem, echt supergaaf.
    Ze hebben een leuke showroom.

Scan Mobel

5. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

Dec 6, 2009
    1,409
    0
    0
    NULL
    NULL
    geen idee waar je ze veel kunt zien, maar wij hebben een combiflex bed van bopita, en die kun je ombouwen tot vanalles. Zo gaaf! Je kan er dus zo een boomhut van maken, een gewone halfhoogslapen, een hoogslaper, dus eigenlijk tot ze het huis uit gaan zit je goed!

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Je had eerst kids factory.. In A'dam hadden ze een hele gave winkel, met een aantal mooie kinderkamers/boomhutten. Ik wist dat die failliet was, maar dacht dat er nog een in Breda zat..
    Maar ik lees op de website dat ze zijn overgenomen door Babypark.
    "Medio oktober zal de eerste Kids Factory shop-in-shop geopend worden in het geheel vernieuwde Babypark in Kesteren. De daarop volgende maanden zal dit doorgezet worden naar alle andere Babypark Megastores."

Over Kids Factory | Kids Factory

7. Wortel

Wortel Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,472
    0
    36
    We zijn uiteindelijk naar Babypark geweest en mensen, wat een pardijs op boomhut gebied en hoogslapers! Alles wat ik zo'n beetje op het internet heb gezien stond daar!

We twijfelen nog erg. Wel of geen boomhutbed, misschien toch halfhoogslaper of dan toch maar een gewoon bed...

De vele keus heeft onze keus er niet makkelijker op gemaakt.:)

Bedankt voor jullie reacties. Het bed van Bopita lijkt mij idd ook wel wat, al ben ik toch wel verliefd op het boomhutbed van Lifetime.
    LASTIG!;)

Share This Page