Stichting de ster

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Krabje, 10 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.393
    1.780
    113
    Iemand al ervaring met kampen van stichting de ster?
    Ik hoor graag jullie ervaringen
     
  2. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb pas zitten lezen maar vond het best duur, maar ook ik ben benieuwd naar ervaringen.
     
  3. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.393
    1.780
    113
    Duur is het zeker maar ik hoop dat onze zoon er wat aan heeft. Dan is het mij dat geld wel waard
     
  4. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief


    Ik las dat sommige verzekeraars een gedeelte vergoeden! Dan scheelt het misschien weer een beetje in de kosten.

    Verder geen ervaring mee.
     
  5. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.393
    1.780
    113
    Onze verzekering niet, maar we krijgen dubbele kinderbijslag, dus daar betalen we dit gedeeltelijk van
     
  6. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Ahh wel jammer dat je verzekeraar het niet vergoed. Ik denk dat het voor hem wel heel leuk zal zijn!

    Dubbele kbs scheelt zeker!

    (krijgen wij sinds deze mnd ook trouwens )
     
  7. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.393
    1.780
    113
    Ik hoop echt dat hij het leuk gaat vinden en er wat van leert. Dan is het me elke cent waard, en als hij volgend jaar weer wil, dan gaat hij gewoon nog een keer.
    (En nu maar hopen dat mams het aankan)
    Dubbele kinderbijslag scheelt zeker. Het heeft lang geduurd voordat ik het heb aangevraagd , wou er steeds niet aan. Vorig jaar toch gedaan en voor 2 jaar toegekend.
     
  8. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief


    Ja dat geloof ik! Vriendin van mij haar dochter gaat dit jaar voor de tweede keer, zij zweert er inmiddels bij!

    Enne komt wel goed schratje ;)
     
    Krabje vindt dit leuk.
  9. Martini

    Martini Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.069
    613
    113
    Ik lees mee
     
  10. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.393
    1.780
    113
    Oh das fijn om te horen. Wanneer gaat zij en naar welk kamp?

    Thanks, ik wou die week al gaan invallen op kdv maar dat mag ik niet van de huisarts. Ik moet van hem maar alleen op vakantie gaan :)
     
  11. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.393
    1.780
    113
    smax, Athina en Evanesco vinden dit leuk.
  12. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.393
    1.780
    113
    Gisteren hebben we hem weggebracht. Er zijn 31 kinderen en 18 begeleiders bij. Hij had er ontzettend veel zin in. Ook bij het afscheid was hij vrij makkelijk.
    En nu is het zo stil in huis.... man weer aan het werk, zoon op kamp en daar zit ik alleen. Vandaag en morgen invallen op kdv en dan de rest van de week maar genieten van de rust.

    Morgen krijgen we vanuit kamp een mail met een eerste update en donderdag ook. Ook krijg ik morgen nog een app hoe het met zoon gaat. Ben heel benieuwd
     
  13. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Laat maar weten hoe hij het vond Krabje, ik twijfel om mijn zoon volgend jaar te laten gaan maar aangezien het zo duur is ben ik benieuwd of dit het geld waard is.
     
  14. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.393
    1.780
    113
    Zal ik doen.
     
  15. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.393
    1.780
    113
    Gisteren zoon opgehaald. Toen ik hem zag lopen zag ik gelijk aan hem dat hij moe was. Ook klonk hij weer hees.
    In de auto vertelde hij heel enthousiast over kamp. Geen last van heimwee gehad. Wel vriendjes gemaakt op kamp.
    Aan de ene kant wou hij wel naar huis maar aan de andere kant wou hij ook graag blijven. Goed teken dus, hij heeft geen tijd gehad om ons te missen.

    Gisteravond vertelde hij dat hij zijn sterkamp vrienden al miste.

    Nu nog kijken of hij er echt wat van geleerd heeft. En kijken of we hem volgend jaar op een vervolg kamp laten gaan.
     
  16. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Dat klinkt goed.
    En het is in ieder geval goed voor zijn zelfvertrouwen om een gezellige week te hebben gehad met anderen.
     

Deel Deze Pagina