Vanmorgen had onze (normaal vrolijke en vrijwel nooit zieke) kleine vent ineens ergens last van. Heeft anderhalf uur onafgebroken en ontroostbaar gehuild. Ook alle "noodmiddelen" die normaal helpen, troostten hem Niet: speentje, stukje krentenbol, Nijntje op de iPad... :-S Na anderhalf uur was het ineens weer over en was ie weer vrolijk. Tussen de middag lekker geslapen, vrolijk wakker en ineens rond half 5: weer. Ontroostbaar krijsen, alleen getild willen worden maar wel helemaal kronkelen... Heeft 2 (wanhopige) uren geduurd, toen viel hij 10 minuutjes in een dutje, werd vrolijk wakker en heeft met smaak gegeten... Nu ligt ie in bed met een zetpil voor de zekerheid, en slaapt lekker, maar ik breek mijn hoofd erover wat dit zou kunnen zijn..! Heb dit nooit eerder meegemaakt! Hij heeft geen koorts, wel eetlust, geen diarree... Maar had wel duidelijk pijn / ergens last van.... Komt dit iemand bekend voor??
Doet mij denken aan tandjes. Hier was ze dan ook ontroostbaar, het enige wat hielp was rondlopen. Ik gaf/geef altijd chamodent druppels van VSM. Dat hielp hier erg goed.
Ik denk ook tandjes of kiezen, worden kindjes soms echt verdrietig van, die van mij ook en dan ook ontzettend saggo en boos. Beetje tanden gel uit Spanje doet wonderen, maar zoiets als dentinox werkt ook hoor.