heb de eerste delen van de boeken van kate lauren fallen gelezen. en vroeg me af of iemand voor mij de epub heeft voor de ereader. heb eventueel nog andere boeken om te ruilen.ben zo nieuwschierig hoe het afloopt hij heet extase
Meld me maar even aan, want ik wil ook zo graag dat laatste deel lezen. Heb 'm ook nog niet voor de e-reader kunnen vinden...
hoeveelste deel is dat want heb ik heb volgns mij de hele serie fallen erop staan maar nog niet gelezen
De vierde, die heet Extase. Die was nog niet uit voor oktober. Er is een tussendeel: 'Fallen in Love', maar die hoort niet bij de verhaallijn zelf. Zoals gezegd is dat een tussendeel, die wat dieper ingaat op de liefdesperikelen tussen de de andere personen.
het is wel fantasie maar lijkt niet op twilight gaan over gevallen engelen. ook een liefdes verhaal. hoop dat iemand deel 4 heeft zou echt willen weten hoe het afloopt
Ik ging net even kijken of ik hem kon downloaden en ik heb hem gevonden Even checken of het inderdaad de nederlandse is.
Oeh ik heb ook wel weer zin in een boekenreeks! Wie wil ze naar mij sturen? Heb eventueel ook nog diverse boeken te 'ruil'
Jaaaaa, geef maar!! Stuur ik jou een pb-tje of jij mij? Edit: ik heb je berichtje gelezen en gereageerd!
Ik heb ze nu wel allemaal (de laatste dankzij miron (DANK JE WEL!!!)). Had ze nog niet verwijderd van mijn pc. Dus stuur maar een pb, als je ze wilt!