S3 laderprobleem

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ik heb al een tijdje de S3.
    Hartstikke fijn toestel.
    Maar heb dus al een tijd een laderprobleem met dat ding.

De oude laders werken of niet, of extreem traag.
    Dit nadat ze normaal wel gewoon normaal gewerkt hebben in de eerste instantie.

Nu al 2x een nieuwe lader aangeschaft en die werkt dan voor korte periode perfect. De laatste was zelfs 30 euro en gewoon van Samsung.
    En dan word hij met de dag trager en trager, net zo lang totdat het laden bijna niet meer gaat.

Wat zal der nou met dat ding van me aan de hand zijn? Ik word er moedeloos van eigenlijk.
    Sinds de laatste software update zijn er nog alleen maar klachten als het gaat om het opladen van dat kreng namelijk.

(trouwens de laders werken wel stuk voor stuk op mijn vriend zijn telefoons, dus dat is het niet).

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

Wat raar... heb je nog garantie?

hier ook de S3 incl alle nieuwe updates, mn vriend ook en wij hebben er beide helemaal geen probleem mee...

zou ff terug gaan naar de winkel of contact met samsung opnemen.

3. Partyrocker

Ja de ene keer kon het mogelijk aan de update liggen, want er waren er toch meer met hetzelfde probleem bleek.
    Daarna was het ineens de lader, daarna weer niet.
    Hij moet gewoon aangeboden worden ter reparatie. Garantie zit er nog op dus.

4. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Lamme batterij.. had ik ook dan is de accu zeg maar dood aan t gaan haha.
    Nieuwe batterij dus denk ik.

5. Partyrocker

De batterij was goed zei die vent bij het reparatiecentrum :S.
    Ik heb gewoon geen idee wat er mis mee is.
    Het is zo raar dat hij de nieuwe laders wel pakt :S. Dat maakt het zo'n vaag probleem.

6. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ik heb daar ook ineens last van met mijn S3. Deed het perfect en ineens..
    Na een hele nacht laden zit hij pas op 45%.. ;)
    Terwijl dat ding eerst maar 3 uurtjes nodig had om tot 100% te komen.

7. wolfje89

Maar laad ie dan helemaal volledig op?
    Ik had ook een Samsung en op een geven moment kon ik hem alleen aan de lader gebruiken.. omdat me accu geen stroom meer opnam.
    Hoelang heb je hem al? Want je mag er van uitgaan dat een accu het drie jaar doet.
    Maar vaak op de oplader leggen blijkt ook slecht te zijn pas als die helemaal op is moet je hem.gaan opladen.

8. Partyrocker

Ja inderdaad! Dat dus ook.
    Maar drainen doet hij niet, want hij gaat niet sneller leeg.
    Maar als ik nu een nieuwe lader zou kopen doet hij het weer perfect. Voor een week dus.

9. wolfje89

Ik zou toch nog eens je accu laten testen.. volgen mij kan dat gewoon in telefoonwinkels je mag wel iets meer verwachten van zon telefoon..

10. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Heel soms doet die van mij dat ook, dan laadt hij of heel langzaam of helemaal niet. Ik zet de telefoon dan helemaal uit en laadt hem dan op.

Deel Deze Pagina