mama en baby bad oa om in te bevallen

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door mouschy, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hallo, ik verkoop mijn ongebruikte Mama & Baby Bad met

Luxe pakket

1. Elektrische luchtpomp
    2. Transparante vul/afvoerslang
    lengte: 10 meter
    3. Kraanaansluitstukken
    4. Dompelpomp

Ik heb deze hele set gekocht voor ruim 130 euro. Maar ik verkoop hem nu voor 100 euro.

Ik wilde heel graag bevallen in dit bad, maar helaas is dat tot 2x aan toe niet gelukt. Tijdens de bevallingen moest ik naar het ziekenhuis en ben daar bevallen met een vacuüm pomp.
    Ik heb dit bad vorig jaar gekocht toen ik zwanger was van mijn oudste zoon. Helaas kon ik toen niet thuis bevallen. Ik ben afgelopen Sept. opnieuw moeder geworden van onze jongste zoon, en helaas kon ik toen ook niet thuis bevallen. Dus het bad staat nu op zolder te wachten op een nieuwe eigenaar. Ik heb er 1x in gezeten met onze oudste zoon, verder is het niet gebruikt. We verkopen hem compleet met alle extra's.
    Voor meer info kan je kijken op de site van mama en baby bad, of mij mailen.

MP Advertentienr.:12342048813

2. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Het bad (€98) met het pakket (€89) en de verzendkosten (€12,50) maken in totaal €199,50. Als je het via de site van Mama en Baby Bad besteld!

Ik verkoop het dus voor 100 euro, PM of mail me als je interesse hebt! :D (komen nog wel verzendkosten bij natuurlijk).

3. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    niemand belangstelling?

4. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ik zou het heel erg graag van je overnemen, maar helaas mag ik ook niet thuis bevallen... Hopelijk is er iemand voor je die het mag gaan gebruiken!

5. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik hoor ivm heupproblematiek woensdag 14 november van de gynaecoloog of ik bij wijze van uitzondering een bevalbad mee mag nemen naar het ziekenhuis, dus als je hem dan nog niet verkocht hebt, hou ik me aanbevolen!

6. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Is goed, laat me het maar weten tegen die tijd!
    succes!

Deel Deze Pagina