Link naar advertentie: laptop packard bell type mh45-u-005 te koop aangeboden op Speurders.nl te koop packard bell laptop 4 maanden oud intel pentium proccesor 2000 ghz dual cpu Software: Vista Home 4 gb werkgeheugen 15,4 tft beeldscherm 320 gb harddisk 3 x usb cd/dvd brander dual geheugencard slot vga output wifi voor draadloos internet nieuwe laptoptas met slot te koop ivm met overcompleet
hoeveel vraag je er voor ? Edit : o heb de advertentie op marktplaats bekeken, ik ga het er even over hebben met mijn vriend en dan hoor je het!
Dacht dat de verkoop echt door ging...maar helaas is de verkoop op het laatste moment toch niet door gegaan De link van speurdes werkt inmiddels niet meer...maar de laptop is dus nog steeds te koop en zakt naar 300 euro. Hij heeft totaal nog geen gebruikerssporen en is verder perfect.
Inmiddels hebben wij nog een laptop te koop staan (zijn aan het sparen voor een nieuwe pc...vandaar ) Ook een Packard Bell. 2 jaar oud, heeft een beetje gebruikerssporen op de klep (denk aan krasjes)maar werkt perfect, scherm is perfect en alles ziet er verder keurig netjes uit. Packard Bell Easynote R1905 Software: Windows XP Breedbeeld tft 15,4" 512 mb geheugen 1,5 ghz. processor 60 gb hardeschijf cd/dvd brander wifi draadloos internet 3 x usb 1 x vga output 1 x video input Voor niet minder dan 150 euro
Ik ga vanavond even overleggen met me mannetje. Wij zijn wel op zoek naar een nieuwe, maar weet even niet of we daar nu echt geld voor hebben. Dus moet ff overleggen.