Hoihoi Ik weet dat als kinderen vaak net leren lopen ze nog vaak wat met hun voetjes naar binnen lopen. Ook heb ik gelezen dat het bij peuters ook nog wel voorkomt maar tot wanneer kan het geen kwaad? Ze is nu 2.5 en lijkt juist weer wat erger te worden. Ze struikeld ook best vaak.
Hier een dochter van 3,5 jaar die nog met haar voeten naar binnen loopt. Kan volgens mij geen kwaad mits niet al teveel last ervan. Ze slaapt vaak op haar buik en daardoor schijnt het versterkt te worden.
Ik heb het toevallig laatst opgezocht, omdat me opviel dat een vriendje van zoon erg met zijn ene voet naar binnen liep. Dat ventje is nu een jaar of 8. Maar op die leeftijd mocht het sowieso nog. Over het algemeen groeien ze er vanzelf overheen.
Ik meen tot 6. Hier een dame van ruim 3 die hetzelfde heeft. Heeft ze de goede maat schoenen? Te grote of te kleine schoenen zorgen er ook gauw voor dat ze vaker struikelen als voorheen. Of is ze net van de middagslaap af wellicht? Ook vermoeidheid kan parten spelen namelijk.
bedankt ze heeft wel net een paar nieuwe schoentjes misschien dat het daar toch wat mee te maken heeft en ze was die dag ook wel erg vermoeid. bedankt ik hou het verder even in de gaten!