hallo meiden ik moest vanacht ongi worden dit was ik niet geworden dus ik dacht ik gooi er een test tegen aan. had die van de kruidvat gehaald en daar kwam een plusje te voorschijn maar ik geloof(de) het niet dus nog een van prediktor gehaald en deze vanavond gedaan. deze kreeg een heel licht streepje niet echt dat je zegt van goh wat een vette streep. is nou een streep een streep en ben ik zwanger? liefs
ik ben bezig met fotos maken en overzetten op de pc zijn niet heel duidelijk maar meer kan ik er niet van maken! even geduld nog hoor ben niet zo'n held met de pc hahaha
ja ze staan in mijn album! wille jullie even kijken!ze lijken wel duidelijker als ik het op foto heb gezet
het is inderdaad wel wazig, je ziet wel wat! ik zou als ik maandag nog niet ongi ben nieuwe test doen! succes meid!
ja zien jullie hem ook? geweldig oh wat ben ik blij joehoe haha ja maandag doe ik nog een keer een test
he meiden de eerste die er nu in staat is denk ik duidelijker! kijk maar even als jullie willen liefs
Geen twijfel over mogelijk! Hartstikke zwanger! Proficiat, het lange wachten is voor jou beloond! Ik wens je een hele zorgeloze fijne zwangerschap toe. Veel geluk!
bedankt allemaal voor de felicitaties! echt zo super dat ik nu ook een keer word gefeliciteer ik had er nooit over durven dromen echt zo geweldig voeld het. lola ik hoop ook dat ik een zorgeloze zwangerschap krijg, ik wil mijn de ribben wel uit mijn lijf spugen als het maar bij me blijft zitten! liefs