uhmm ze kruipen dan niet maar liggen op hun buik en gaan vooruit net zoals ze in het leger doen snap je? of beter uitleg nodig zo ongeveer en dan schijven ze met hun voeten hen en weer en armen
Dus ze kruipen dan eigelijk... maar dan op de buik ? Dus komen dan niet omhoog ? Of zie ik het verkeerd.
Ooo... nou zie ik de foto. Helemaal duidelijk ! Vanaf wat voor leeftijd beginnen ze daat ongeveer mee ? Ik zie soms berichten in het forum staan van baby's die jonger zijn dan Eefje en die al tijgeren.
uhmm erg knap al zo jong dan maar alsyia deed het vooor het eerst ff zoeken op de dreumessite zo rond de 7 maanden deed alysia dat pas echt voor het eerst en nu met het jaar is ze pas gaan kruipen
Jelle tijgert pas sinds vorige week... We gingen op vakantie en ik leg hem daar even op de grond omdat hij zo lang in de auto had gezeten. Ik denk, ik kan wel even wat spullen uit de auto gaan halen, kom ik terug, ligt hij 5 meter verderop op de knopjes van de dvd speler te drukken.. Ik helemaal trots natuurlijk.. En sinds vandaag heeft hij ook door dat hij kan kruipen, al vind hij tijgeren nog wel iets makkelijker. Hij snapt het verschil tussen voor en achteruit kruipen ng niet helemaal...
Jørre tijgerd ook sinds een maandje denk ik. Hij draait ook zo leuk rondjes .. haha .. hoef de vloer niet meer te dweilen, doet hij nou voor me
Die van mij probeert het ook, maar komt idd niet vooruit. Misschien komt het ook doordat hij voornamelijk in de box op een kleed ligt. Misschien gaat het op een gladde ondergrond beter.
april doet het nu ook sinds een week of 2 geen van mijn 3 meiden hebben echt gekropen vooral angelina die was een commando tot ze ging lopen haha pas toen ze een paar maanden loopte kwam ze er achter hoe je moest kruipen haha
Luca tijgert sinds hij 6 maanden is. Hij probeert soms te kruipen, maar volgens mij gaat tijgeren makkelijker.