Net begonnen met lucrin/decapeptyl toch spontaan zwanger

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wensje2010, 4 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wensje2010

wensje2010 Actief lid

11 jan 2010
    183
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Wie oh wie was er of is spontaan zwanger geraakt terwijl ze al(2 weken) waren begonnen met prikken LUCRIN/DECAPEPTYL en hun menstruatie moesten afwachten om vervolgens te kunnen beginnen met de menopur/Gonal F. Wie werd er niet ongesteld en bleek toch zwanger te zijn???

De reden waarom ik dit vraag is het volgende: Ben op cd 21 begonnen met prikken LUCRIN ivm 1e icsi. Heb zeer regelmatige cyclus met eisprong. Ik word normaal gesproken op dag 29 of dag 30 van mijn cyclus ongie. Ik zit nu op dag 33 en er is nog steeds niks te bekennen. Ik weet dat het soms een paar dagen kan afwijken maar in mijn geval is het wel heel toevallig. Omdat ik pas cd 21 ben begonnen met Lucrin kan ik daarvoor al zijn bevrucht toch??? Ik loop te hard van stapel maar ik kan pas vanaf woensdag terecht bij fa dat zou cd 8 moeten zijn en ook nog eens mijn 1e prikdag voor menopur. IK ga morgen een test doen als mijn menstruatie uitblijft...voor de zekerheid je weet maar nooit....

Wensje hoopt dat haar wens zal uitkomen dit jaar inshallah

groetjes, succes en heel veel geluk @ iedereen

Wensje

2. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Wensje, hoop dat je zwanger bent. Vriendin van mijn neef heeft dat ook gehad, maar door de decapeptyl werd heel haar cyclus platgelegd en bleef ongie maar uit en uit. Uiteindelijk moest ze weer medicatie gebruiken om maar menstruatie op te wekken... Suc6!!!

3. wensje2010

wensje2010 Actief lid

11 jan 2010
    183
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Juulzon,

Bedankt voor je reactie nog.....Ik ben gisteren uiteindelijk ongesteld geworden 6 dagen te laat.;) Ik ben vandaag naar de verpleegkundige(fertiliteit) geweest voor een extra menopur prik instructie, heb het haar verteld en ze zegt dat het wel eens voor kan komen bij vrouwen en het had niks te maken met de lucrin die ik nu prik. Balen..dacht effe zwanger te zijn:p. Ik begin gewoon 1 dag later dan geplanned met mijn menopur. Morgen dus...de tijd gaat echt snel nu.

Succes en veel geluk

groetjes Wensje

Deel Deze Pagina