alles nog dicht......

Discussie in 'De bevalling' gestart door barbara1980, 11 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. barbara1980

barbara1980 Actief lid

11 feb 2013
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    momenteel 41.1 en vanmiddag naar de verloskundige geweest
    om te kijken of er nog genoeg vruchtwater is. En eventueel te strippen.

Vruchtwater is nog voldoende, maar strippen lukte niet want
    alles zit nog dicht. Dit kwam voor mij als een domper.

Woensdag moet ik naar het ziekenhuis voor een ctg en nog een keer proberen te strippen.

Zijn er dames die dit herkennen en toch nog spontaan bevallen zijn?

groetjes barbara1980

2. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Bij mijn middelste zat het dicht 41+4 wkn. Geprobeerd (voor zoveelste keer...) te strippen, maar ging niet.
    De afspraak voor inleiding stond al op 42 wkn, was ook al 2 keer in ziekenhuis geweest voor echo en ctg (diezelfde dag nog, 41+4 wkn).

Ik dacht echt: nou, dan maar inleiding ;)...
    Maar toch, de volgende middag, 41+5 wkn, begonnen opeens de weeën en 2 uurtjes later had ik mijn kindje in mijn armen (thuis! Lekker thuis bevallen dus).

It ain't over till it's over!

Veel succes met afwachten, hoop dat het spontaan begint!

(nr 1 is bij mij spontaan geboren bij 41+3 wkn, nr 3 41+0 wkn)

3. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Bij mij zat het op maandag met 39 week potdicht, op donderdag was m'n baarmoedermond gedeeltelijk verstreken. Met 40 week poging tot strippen, lukte niet, vingertopje ontsluiting.

Op dinsdagnacht begonnen de weeën.. Duurde wel iets langer maar wel thuis bevallen 😊

Succes nog even, hoop dat het spontaan begint!

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    wel met iets korter maar toch mijn verhaal. 40+0 potdicht echt potdicht zelfs nog helemaal naar achter gekantelde baarmoeder. 40+2 braken mn vliezen 5 uur later bevallen :)

Je kan weken met 3 cm lopen , maar ook weken potdicht zitten. Meid t zegt allemaal niks !! Echt niet :) en 41+1 is niet echt overtijd je uitgerekende datum zit tussen de 37 en 42 weken in die is nooit precies te zeggen. Hou hoop nog max 6 dagen komt goed, knuffel voor jou !

5. Lenne

Lenne Actief lid

16 mei 2011
    218
    0
    16
    Zelfde verhaal hier. Met 41 weken baarmoedermond nog naar achter gekanteld, ze konden geen ontsluiting meten en niet strippen. Uiteindelijk met 41+4 spontaan in vijf uurtjes thuis bevallen. Het kan dus echt nog goedkomen!

6. loirinha

loirinha Bekend lid

12 feb 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de eerste zat ik na uren voorwerk nog potdicht, 6 uur later is ze toch echt geboren

7. barbara1980

barbara1980 Actief lid

11 feb 2013
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    gister controle in het ziekenhuis gehad.
    CTG, bloeddruk enz.

Alles nog steeds dicht, nu morgen om 8,30 uur melden voor ballon ( of er moet nog iets spontaan gebeuren) dan hopelijk zaterdag inleiden.

8. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Ik duim voor je dat het vanzelf nog doorzet voor morgenochtend. Zo niet, wens ik je veel succes met de bevalling!

9. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Ik was van de tweede er met 40 weken echt klaar mee ivm klachten.
    Ik zat ook nog pot dicht met precies 40 weken. Een dag later begonnen de weeën 's avonds om 23.00 uur en 2,5 uur later was de baby er.

10. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij op vrijdag gecheckt of ik ontsluiting had. Zat helemaal dicht. Dag erna (+/- 24 uur later) eerste wee en minder dan twee uur later bevallen! Kan dus heel snel gaan! Was er ook door verrast; want nadat ik hoorde dat ik zo dicht zat; dacht ik zeker nog een week langer door te moeten lopen; zonder nog langer. (Ben met 39+2 bevallen)

11. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik zat nog potdicht en 15 minuten later begonnen de weeën.

Deel Deze Pagina