Hoi dames, Ik ben 22 februari 2016 bevallen van een prachtige zoon. En we zijn heel stom geweest om 12 april onveilige sex te hebben gehad (niet in me klaargekomen) en 14 april begon mijn eerste menstuatie na de bevalling. Maar ik begin kwaaltjes te hebben die ik herken uit me vorige zwangerschappen. Heeft iemand wel eens gehoord zo snel zwanger te zijn ondanks een bloeding? Ik weet dat het beste is een test te doen maar weet niet wanneer ik die kan doen en ben eerlijk gezegt ook bang voor de uitslag als ik wel zwanger blijk te zijn. Groetjes
dat kan, alles is mogelijk, klaarkomen of niet maakt niet uit, voorvocht is ook vaak al genoeg... ik zou een test doen... kan natuurlijk ook zijn door alle hormonen dat je lichaam wat gekke symptomen geeft, maar je zal niet de eerste zijn... dus ff testen
Ja hoor, dat kan. Levende bewijs ligt nu hier in bedje te slapen. Was na iets meer dan een maand weer zwanger. Zou gewoon even een testje doen dus.
Kan zeker, maar ontzwangeren kan er ook voor zorgen dat je dezelfde symptomen hebt als wanneer je net zwanger bent. Even testen zou ik zeggen!
Ja het kan, maar het kunnen ook nog hormonen zijn van het ontzwangeren. Er is maar 1 manier waarop je zekerheid hebt en dat is testen.
Ja dat kan! Ik kreeg na mijn bevalling daarom ook meteen een informatie folder over anticonceptie mee...
Kan wel, maar in jouw geval: - 2 dagen voor je menstruatie - niet in jou klaargekomen Lijkt het me eigenlijk onmogelijk. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Wellicht had je je eisprong twee dagen voor je menstruatie en ben je zwanger geraakt door voorvocht. Of was je menstruatie geen menstruatie, maar een ovulatiebloeding. In dat geval is er wel een klein summier kansje dat je door voorvocht zwanger bent geworden. Testen dus.
Lijkt me sterk, onbeschermde seks 2 dagen voor je menstruatie, maar test gewoon even voor je eigen rust
Juist dan ben je ultra vruchtbaar. Het was dus idd niet zo n slim idee om meteen zonder condoom van bil te gaan als je geen kinderwens hebt.