Veel krampjes, mama pittig gegeten

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Mama van Isabella, 19 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

8 jul 2009
    599
    0
    16
    Ons zoontje heeft tot op heden nog geen last van krampjes gehad. Hij is nu 4 weekjes. Gisteravond heb ik een aantal pittige hapjes gegeten. Chips met pepertjes, veel knoflook dingetjes en sambal olijfjes. Rond 24.00 uur heb ik een voeding gegeven en rond 4.30 weer. Daarna heeft hij uren wakker gelegen, constant kreunen, heel veel huilen. Dat heeft hij nog niet eerder gedaan. Het is eigenlijk een heel tevreden mannetje. Nu heb ik de halve nacht/ochtend met een heel zielig mannetje rondgelopen. Zou het komen door wat ik gegeten heb? Denken jullie om je voeding? En hoe lang duurt het voordat pittige dingen uit je voeding weg zijn?

2. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hey, ik denk idd dat het aan je voeding ligt! ik let heel erg op mijn voeding aangezien mijn kleine meid best veel last heeft van krampjes! zo drink ik geen koffie en eet ik geen kolen, uien en ander eten waarvan bekend is dat het krampjes kan veroorzaken.
    hoelang het duurt voordat je weer echt pittig en gekruid mag gaan eten weet ik niet. ik denk tot dat ze een maand of 3 zijn?? dan zijn de krampen meestal verdwenen...

Deel Deze Pagina