Puur mama VSM

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door misspiggle, 6 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Ik gebruik al een tijdje puur mama van VSM, maar kan je die gewoon je hele zwangerschap blijven gebruiken?
    Kan dit namelijk niet vinden in de bijsluiter.
    Maar omdat er foliumzuur in zit wil ik toch even weten of ik die gewoon kan gebruiken.
    Want ik weet dat foliumzuur na 10 weken niet zoveel zin meer heeft, maar is het niet schadelijk als je het dan alsnog binnen krijgt?
    Want zoals ik heb gelezen kan je puur mama gewoon je hele zwangerschap gebruiken, maar begin nu een beetje te twijfelen.
    Iemand ervaring met Puur mama?

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Je kan het gewoon de hele zwangerschap blijven slikken.
    Dat er ook foliumzuur in zit maakt niet uit. Dat zit ook b.v. in 'gewone' extra vitaminepillen die door iedereen geslikt worden. Een eventueel overschot aan Foliumzuur plas je weer uit, je kunt geen overdosis krijgen.

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    je kunt ze de hele zwangerschap door bljven nemen, foliumzuur is niet schadelijk als je er teveel van krijgt.

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik heb de verloskundige hier naar gevraagd en die zei ook dat je het de hele zwangerschap door kunt gebruiken.

5. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ik slik t ook (groot zyn die dingen, ik moet ze kapot byten) omdat alle vitaminen erin zitten.
    Kan geen kwaad!

6. kims

kims Actief lid

7 jan 2007
    352
    1
    0
    zwangerschapsvitaminen mag je de hele zwangerschap door slikken. Normale multivitaminen NIET. want daar zit vitamine A in, wat schadelijk kan zijn voor de kleine.
    Puur mama is dus geen probleem :)

7. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Gewoon doorslikken ook als je BV gaat geven ;)

8. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Het antwoord op je vraag heb je trouwens zelf al gegeven ;)

Deel Deze Pagina