Wil graag even tussendoor iedereen bedanken voor alle bijdragen op deze site! Lees alles met veel plezier en heb echt het gevoel dat we een grote familie zijn. Kan het niet laten om tig keer per dag te checken hoe het met iedereen gaat en of er nog nieuwe tips, gebeurtenissen etc zijn. En dat geeft me echt een goed gevoel! Zwanger zijn is al zo leuk en deze site maakt het nog leuker! Thanks for being there =D>
Daar sluit ik me helemaal bij aan Eve. Ik ben erg verslaafd aan deze site en kijk ook elke dag een paar keer.
het is idd een fijne site , iedere keer kijk ik ook tegen alle lieve en meevoelende berichtjes liefde voor de medemens is het mooiste wat er is en ook als we het niet altijd met elkaar eens zijn
Ik ben ook verslaafd aan deze site hihi.. Vind het zo leuk dat ik dit forum heb gevonden. Iedereen die elkaar helpt en steunt echt super!!
ben het helemaal met jullie eens!! Het voelt hier erg goed! Het is dan ook zeer verslavend deze site Maar het is wel een hele leuke verslaving hihihihi En nog goed voor me ook want ik leer hier elke dag wel weer wat Meiden, jullie zijn allemaal geweldig! Knuff van Kiowa
ik ben het helemaalmet jullie eens, je kan hier echt uren rond neuzen tot ergenis van hubbie, want die mist mij nu in de avond want dan zit ik hier, volgende week gaat hij weer werken en is hij elke avond weg dus heeft hij er geen last meer van.
Zeker weten ! Ik zou jullie meiden nt meer kn missen !! Jl zijn er in lief en leed.. maar toch wel een speciaal woordje vr de tempmeidjes hier want die zijn ook een beetje mijn steun en toeverlaat geworden ! Thxxx !!!
ik ben t ook met iedereen eens. dit is en BLIJFT een verslavende site. ik kan wel vanaf sóchtends vroeg tot sávonds laat hier zitten. wel met pauzes natuurlijk (moet tussen door wel wat eten) ik kijk er ook elke dag wel een paar keer. zelfs voordat ik op bed ga. je hebt ook alle onderwerpen die je maar kunt bedenken hier aan boort. gr loesmari
Ik vind het een beetje TE leuk hier! Voorheen was ik aktief te vinden op een hondenforum, maar sinds ik dit ontdekt heb en het als m'n nwe missie beschouw.... kom ik er moeilijk los van! Ach er zijn ergere dingen denk ik dan maar! Zit lekker warm binnen, het kost geen geld en ik doe er niemand kwaad mee
Ik sluit mij ook helemaal bij aan. Mijn man zegt dat ik door deze site er teveel mee bezig ben en zo niet zwanger kan raken. Nou dat zullen we wel zien. Ik heb altijd als mijn ongi komt pijn in mijn borsten en dat is zo 13 dagen van te voren. Ik heb nog 11 dagen te gaan en voel mijn borsten voor het eerst niet. Voel me wel heel raar of ik ziek ga worden. Ik heb een hele droge mond en krijg daar door last van me keel. Dus wordt het heel spannend We wachten maar weer af he 1 september is mijn NOD. Jullie horen het nog wel Groetjes Lover
ben er helemaal mee eens, ik ben ook helemaal verslaafd aan deze site. omdat iedereen allemaal hetzelfde meemaakt, en je over alles kunt praten niks is te gek. Ik heb zelf bijna geen vriendinnen , maar hier is het een grote moederkloek erg leuk. patricia