Dat mannen soms een vrouwelijke kant kunnen hebben weten we natuurlijk al. Maar heb jij als vrouw zijnde een mannelijke kant? Ik drink bijvoorbeeld bier, kan boeren en ruften als een bouwvakker en zit graag met mijn hand in mijn broek op de bank. Wat is die van jou?
Gek op auto's en weet echt alles wat onder de motorkap zit Terwijl ik echt een meisje meisje ben. Gil al als ik een mier zie.
Ik weet alles van auto's af (heb altijd shows gereden met mijn ex), doe veel mannelijke klusjes zelf in huis (verven, lijmen, dingen ophangen). Ik kan ook lekker wijdbeens zitten, een scheet laten en vreselijk grof in de mond zijn (alleen thuis hoor!) Heb ook een super kort kapsel natuurlijk. Daarnaast ben ik toch meestal vrouwelijk, lange nagels met kleurtjes, mooie hakkenschoenen, leuke vrouwelijke kleding.
Tja mijn mannelijke kant... Ik ben géén meisje meisje.. ik vind mannen èn vrouwen leuk.. heb korte haren, en hou wel eens wedstrijdjes met ml wie de hardste scheten kan laten en seksistisch aangelegd.. grove grappen, en praat veel over sex hihi
Scheten, boeren en vloeken als een bootwerker. Ik ben nogal .... uuuh.... grof. Qua uiterlijk wel meisjesachtig, maar ik ben een innerkerel. Is weer eens wat anders dan een innertokkie.
Ehm ik laat een scheet zonder pardon en ik kan ontzettend veel eten. Verder ben ik een heuse meid hihi
Oh ik ben ook best grof.. Hou heel erg van droge moppen( mannenhumor) drink soms bier, laat scheten en ik boer en als ik een jurkje aan heb dan vergeet ik dat nog wel eens.. Ohja, en ik poep helaas mannen, vrouwen poepen ook
Haha hetzelfde hier. Niks vrouwelijks aan mij van binnen. Ik gamede vroeger vaak online en al die gasten dachten dat ik een jongetje was niemand die geloofde dat ik een meisje was.
Ik kan mezelf geen echt meisje meisje figuur noemen, maar ben meer stoer vrouwelijk, weet niet hoe dit anders uit te leggen. Verder weet ik ook aardig veel van auto's en sleutel graag dingen in elkaar.
Ik vloek (nee, daar ben ik niet trots op maar old habits die hard) en ben vrij technisch aangelegd. Dan niet op gebied van bijv. computers, maar ben goed in bijvoorbeeld meubels in elkaar zetten. Klussen dus..
Ik sjouw, klus, verf enz maar ga daarna diuchen en tut me dan weer op. Mascara hier... Lipgloss daar.. Welke tas hiihhiihhi
grof/bot.. boeren... scheten... mannenhumor... vind eigenlijk ongemakkelijke maar mooie kleding onzin..maar doe het wel... dol op logica/nuchterheid en allergisch voor emogezeur.(betekent overigens niet dat ik mij er niet scguldig aan maak).. en toch denk ik dat de meeste mij wel een meisje-meisje vinden.. niet dat ik me anders voordoe, maar omdat ik wel echt een vrouw ben in mn doen en laten verder....
Op en top vrouw nageltjes haar hakken etc. Hou niet van vies. Maar als ik op mijn stiefvaders monster zit ( lees quad van 1000 cc). Ben ik dat vergeten. Helemaal vies onder de modder heerlijk... Veder werk ik alleen maar met mannen (banden en velgen autobedrijf) en vind hun humor geweldig (en stiekem ook de aandacht haha)
Haha hier nog een innerkerel! Ik zie er wel uit als een meisjes-meisje. Ik drink graag bier, ik hou van klussen en het echte mannenwerk (sjouwen, slopen, etc) neem ik meestal op me. Ik ben ook vrij sterk, al zie ik er zo totaal niet uit. Ik kan het ook altijd veel beter vinden met mannen dan met vrouwen.
Oh ja ik sjouw zo een bank mee de trap op met mijn man, ik verf alles in huis ( dat mag mijn man niet doen hahaha ) en ik zet alles in elkaar. Maar goed, dochter van een timmerman een hele handige mama dus mij is het vroeger gewoon geleerd.
Ohja: ik klus zelf, ik doe alles behalve een band lappen En ik heb lang op een boerderij gewerkt, ik vond het altijd maar goor sls ik boeren zag eten met vieze handen. Maar ik had het zo onwijs druk dat ik het gewoon in m'n zak stopte en onder de rommel zat.. Stinkend naar geit thuis komen met de moederkoekstukjea nog in m'n haar soms.. Off.. Zo zwaar maar zo leuk ik had toen net met m'n vriend, die moest wel even wennen aan een vrouw die in overall en laarzen op een boerderij alles deed daarna douchen en in een rokje en hakjes de deur weer uit