Baby geboren in file A1 | nu.nl/opmerkelijk | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Baby geboren in file A1 In Naarden is dinsdagochtend een vrouw bevallen in de file op de A1. Dat twittert een wijkagent. "Vanmorgen is er een baby geboren in Naarden. Zo en zo bijzonder, maar dit gebeurde in de file op de A1. Ik feliciteer moeder en kind", aldus de wijkagent. De vrouw is bevallen op de wisselstrook tussen Muiden en Naarden. Haar weeën begonnen toen ze vast stond in de file. Uiteindelijk is de baby honderd meter van het ziekenhuis geboren, meldt RTV Noord-Holland. De baby en de vrouw maken het beiden goed. Je zal maar vast komen te staan op dat moment..
Ik zag het ook al! sowieso wordt altijd op 100 manieren gespeld! Maar jeetje, ik hoop toch dat zoiets me niet gebeurt zeg! jeetje! Je haalt wel de krant!
Hahaha, ik dacht precies hetzelfde. Eerst las ik het nog als 'Zo en zó bijzonder', alsof hij gewoon heel erg onder de indruk was, maar daarna kwam de 'maar', waaruit op te maken was dat het 'sowieso' moest zijn Maar oef, lijkt me ook heftig, bevallen in de file.. Wel een goed verhaal voor later!
Was me nog niet eens opgevallen . Ik heb het klakkeloos gekopieerd en geplakt haha, inderdaad heel bijzonder!
Precies hoe ik het eerst dacht te lezen. Wel jammer dat dit nu de eyecatcher is. Op 100 meter afstand van het ziekenhuis trouwens
Een fijnere ambulance broeder kon die vrouw niet krijgen hoor. Mijn buurman was de de gelukkige om haar te helpen. Normaal laat hij nooit los wat er gebeurd maar hij vond dit wel erg bijzonder.
Is hier al regelmatig gebeurd. Het dichtsbijzijnde ziekenhuis om klinisch te bevallen is 30 min. met de auto... Dan krijg je dat soort dingen.