Vroeger kocht ik rugzakken bij acapiono ofzo maar die moesten ieder jaar vervangen. Paar jaar terug heb ik voor het eerst een beagles rugzak gekocht. Deze heeft ze nu dik 3 jaar en is nu kapot aan het gaan. Voor de jongste 2 heb ik die nu ook, bevalt prima. De oudste is inmiddels toe aan een nieuwe tas maar ze vind deze vollectie niet zo leuk. Ik zoek een stevige rugzak van ongeveer 40 cm die langer meegaat. Voor een beagles tas ben ik ongeveer 30 euro kwijt. Ze wil ook leuke kleurtjes of glitters en leuk design. Iemand tips?
De oudste loopt al een tijd met een rugtas van Pick & Pack, die blijft erg goed. Zebra tassen gaan hier ook een aantal jaar mee.
Is het voor school of voor wandelen en vakanties? Hier hebben ze Deuter en Vaude rugzakken voor vakanties, en een Fjallraven Känken voor school.
Hier ook. Heel tevreden mee en van tijd tot tijd te verkrijgen met leuke actiekortingen. Met leuke designs: https://www.eastpak.com/nl-nl/rugzakken/functie/back-to-school-c7898.html
Hier heeft de oudste sinds kort 1 van Enrico benetti, net zo'n model als Eastpack. Tot nu toe erg tevreden over. Ga vaak even met ze kijken op de markt als ze toe zijn aan een nieuwe tas.
Mijn zoon (en veel van zijn klasgenoten) heeft een pick & pack. Fijne rugzak, verkrijgbaar in meerdere formaten
De kinderen hebben hier al jaren allebei een Herschel, blijft mooi ondanks dat ze die dagelijks in de garage neersmijten De oudste heeft wel een Zebra gehad, de applicaties lagen er binnen een week af, na 2 jaar was er ook aan de rest echt wel verkleuring en slijtage.
Enige wat hier langer goed blijft is Eastpak en Dakine. Die zien er hier na 8/9 jaar en soms langer nog als nieuw uit.
Hier ook eastpack. Die gaan gewoon heel lang mee. Dochter heeft kipling, eerst een eastpak, maar die was na een modderbad niet meer zo charmant (lichtroze, dus daar qua kleur even rekening mee houden wellicht).
Bij ons hebben ze lang met hun dakine gedaan. Nu op de middelbare een grotere nodig, dus nu zijn ze vervangen ondanks dat ze nog mooi waren door eastpak.
Hier gaat al heel wat jaren een eastpack mee en zijn hier dus erg tevreden mee. Hadden alleen een te klein model voor de middelbare gekocht. Voor de middelbare hebben wij een andere gekocht, weet niet meer welk merk.
Hopelijk is er dan genoeg variatie om niet steeds met een verkeerde tas thuis te komen Hier een klasgenoot met dezelfde smaak (moeder dan). Zo vaak dezelfde kleding van H&M, ik denk, koop een keer een gifgroene zomerjas van name it, had die moeder hetzelfde idee Qua tas: hier heeft hij 2 jaar gedaan met een oude rugzak van de intertoys die zijn zus jaren eerder ook 2 jaar had gebruikt. Ding kostte 15 euro, nog nooit zo'n goede tas gezien. Uiteindelijk toch de naden kapot gegaan, nu heeft hij een tas van bol.com van de nasa. Mooi groot en stevig, denk dat die ook wel een poos mee gaat. Is in principe groot zat zelfs voor de middelbare school maar hij zit pas in groep 5...