Boeken van Josie Lloyd & Emlyn Rees

Discussie in 'Boeken' gestart door koala28, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koala28

koala28 Niet meer actief

7 boeken van het schrijversduo Josie Lloyd & Emlyn Rees

Heb mij lief
    Heb je mij nog lief?
    Blijf bij mij
    Oude liefde roest niet
    Liefdeslevens
    Familiezaken
    Liefde op het tweede gezicht

Per boek € 2,00
    Kan uiteraard ook in één pakket gekocht worden

Bekijk bijlage 180481

2. koala28

koala28 Niet meer actief

Up

Sommige boeken passen ook opengevouwen in een envelop. Dit scheelt weer pakketkosten als je 1 boek wilt overnemen.

3. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Oh en moet gezegd! Het zijn prachtige boeken!

(Ik heb ze ook in de aanbieding) Dus daarom koop ik ze niet van je. Maar ik vind hun boeken altijd zo ontzettend leuk om te lezen. Jammer dat ze niet meer samen schrijven.

Volgens mij kennen niet zoveel meiden het?!?!?!

Misschien even opnieuw een boekenclubje starten in de lounge en de overige meiden vertellen dat ze niet weten wat ze missen :D

4. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Is dat een boekenreeks dan? zodat je alles moet lezen voor je een verhaal hebt of zijn het allemaal aparte verhalen zeg maar?

5. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ze hebben zeven of acht boeken geschreven en schrijven ook nog af zonderlijk maar samen hebben ze ook een serie over Jack en Amy, heel leuk zijn die het zijn drie of vier boeken dat wee ik zo even niet. Het zijn hun eerste boeken. Heb me lief, heb je me nog lief, en blijf bij horen daar iig bij.

6. koala28

koala28 Niet meer actief

Sorry voor mijn late reacties maar ik was op vakantie dus kon niet reageren.

Het is zoals Johannal zegt. Heb me lief, heb je me nog lief en blijf bij mij zijn 1 serie en gaat over een stel Jack en Amy.
    De rest zijn losse verhalen.

Ik vind het ook erg leuke boeken. Ik wist helemaal niet dat ze niet meer samen schrijven. Weet wel dat zij nu ook zelf boeken schrijft onder een pseudonym.
    Ben nu over op een digitale boeken dus vind ik het niet meer nodig om mijn hardcopy boeken te bewaren.

Deel Deze Pagina