Zoals de titel al zegt ik denk over een borgvest. Wie heeft er ook een voor zijn kind(eren) en hoe bevalt het. Gebruik je zo'n vest veel en tot welke temperatuur? En welke merken en/of winkels hebben goede vesten?
Ik vind een borgvest wel ideaal voor de periode dat een zomerjas te koud is geworden, maar een winterjas nog te warm. Ik heb er voor mijn zoontje ooit 1 gehad van Z8, maar die vind ik eigenlijk wel achterlijk duur, rond de 50,--.
Vind het ook ideaal als overbrugging van zomerjas naar winterjas. Tumble a dry heeft ze ook en little label. Voor een borgvest betaal je al gauw rond de 50 euro
Ideaal om inderdaad te overbruggen van winter naar zomer en andersom! Ik koop ze bij de C&A omdat ik 50 euro te duur vind voor een gevoerd vestje. Ze kosten 19,90 euro, en staan nog stoer ook!
Bij V&D zijn ze 25 euro (als ze ze dit seizoen ook hebben). Ik heb hem de eerste winter tweedehands gekocht en vond hem ideaal in de kinderwagen. Warm genoeg met voetenzak. Vorig seizoen heb ik een gevoerd fleecevest bij de H&M gekocht voor 15 euro. Maar als ze rondlopen zonder voetenzak vind ik hem eigenlijk niet zo praktisch (te warm of te koud). Ben eigenlijk heel snel overgestapt van winterjas naar zomerjas. Heb het vest vooral gebruikt voor buitenspelen met koud weer en een zonnetje, maar niet vaak. Jammere van een borgvest vind ik dat de wind er redelijk doorheen gaat, terwijl een dunne zomerjas meer wind tegenhoudt voor mijn gevoel?
Ideaal. Hier een z8 vest elk jaar. Bij lente en droog herfst weer. Verder handig als ik alleen in en uit de auto hoef. Koop ze nooit net aan zo kan hij ze lente en herfst gewoon aan.
Hier ook borgvest van z8. Ideaal met dagen zoals vandaag en herfstweer. Of dagje weg en wordt in avond kouder. Kijk eens 2e hands als je een merk wilt en te duur vind. Ik heb nog een hele nieuwe van Nijntje liggen maat 86/92 voor meisje. Iemand interesse? Stuur me maar pb
Ik gebruik ze als jas voor in de auto als het kouder wordt. Een winterjas is te dik en niet veilig genoeg, een borgvest is dan toch warm en niet zo dik.
Ja, heel fijn, heb ze al jaren voor mijn zoontje, van Z8, Takko en C&A. Merk geen verschil in kwaliteit, wel in prijs. C&A had vorig jaar hele leuke, zonder allerlei poespas voor 20 Euro, misschien nog minder, heeft hij veel gedragen.
Hier hebben ze ze elk jaar van z8 of van billy en lilly...ik zweer bij die dingen...zou niet zonder kunnen.
Nog nooit een gehad, maar zo te lezen heb ik wat gemist haha. Maar met regen heb je er toch al niks meer aan lijkt mij? Of draag je ze dan onder een jas?
Ja super handig! het borgvest wordt hier zelfs vaker gedragen dan de winterjas. In het voorjaar (tot april ongeveer) wordt dit vaak gedragen.
Hier ook de borgvesten van Z8! ideaal inderdaad om te overbruggen, maar in de winter mt een bodywarmer en een muts ook heel goed te doen! zeker met die zachte winters die we hebben gehad hier afgelopen 2 jaar! Inderdaad ruim kopen dan kunnen ze er een heel jaar van genieten!
Echt nog nooit van gehoord Ik ga eens googlen, klink alsof ik al die jaren nooit zonder heb gekund . Tussenperiodes vang ik altijd op met een bodywarmer.
na google geraadpleegd te hebben blijkt dat wij ook zo`n ding hebben. Haha Vind het super handig i.d. voor tussendoor of even snel een boodschap met de auto maar toch ook even buiten. Ding gaat hier zomer en winter vaak aan. Eigenlijk hebben we hier in huis allemaal zo`n tussending.